Маркетинг під час кризи та рекрутинг в умовах карантину: добірка статтей для ІТ-спеціалістів

“18000” у партнерстві з командою eKreative підготували свіжу добірку цікавих матеріалів із ІТ світу.

Маркетинг у кризових умовах

Бренди будуються не за один день – це ні для кого не секрет. Але мало хто розуміє, як продовжувати розвивати бренд в умовах, в які ми потрапили зараз. Радо ділимось статтею Ярослава Сердюка, директора Banda Agency, яка проливає світло на те, як підтримати свій бренд в шалені часи.

Пояснення для ФОПів

Багато наших IT-колег є ФОПами, і відміна виплати ЄСВ за березень і квітень – дуже актуальна тема для них. Більше пояснень від Державної податкової служби можна знайти в цій статті.

Рекрутинг в умовах карантину

Як змінився рекрутинговий процес в IT сфері в умовах карантину, дослідила команда ain.ua. Спойлер: на щастя, значного зниження показників найму в галузі наразі немає.

Благополуччя команди

Благополуччя співробітників все більше хвилює роботодавців. Чому так важливо, щоб у команді працювали щасливі, цілісні та усвідомлені спеціалісти? Своїми думками ділиться Михайло Завілейський.

Опитування

А наскільки ви відчуваєте щастя в умовах карантину? Як змінилось ваше життя і робота? Запрошуємо айтішників долучитись до масштабного опитування ресурсу dou.ua і заповнити анкету.

Бажаємо усім продуктивного тижняx.

Залишайтесь вдома і будьте здоровими. 🙂

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *