Область віддасть 25 млн грн за автобуси заводу, на якому розповідали про переваги закону про “лобізм”

8 серпня Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації повідомило про намір укласти договір на закупівлю 14 шкільних автобусів із ТОВ “АВТОГРАД-2007”.

Про це інформується у системі “Прозорро”.

Вартість майбутньої угоди складе майже 26 млн гривень. Таким чином вартість одиниці продукції становитиме близько 1,85 млн гривень. Переможець запропонував автобуси моделі “Ataman d093s2”, виробником якого є ПАТ “Черкаський автобус”. 

Автобус розрахований на 28 посадкових місць та не обладнаний системою кондиціонування повітря. 

Як пише видання “Наші гроші”, із 2011 року 80% акцій виробника “Черкаський автобус”, який раніше належав Петру Порошенку, записано на ТОВ “Компанія з управління активами “Ізі Лайф” Вікторії Соколової-Білоус та кіпрської “Закнакс Трейдінг Лімітед” трьох громадян Белізу.

Порошенко володів “Черкаським автобусом” через корпорацію “Богдан”. У 2009 році він віддав автомобільний напрямок бізнесу своєму давньому другу та партнеру Олегу Свинарчуку, який у 2011 році й переоформив автобусний завод на “Ізі Лайф” та офіційно вивів його зі складу корпорації “Богдан”.

Після обрання Порошенка президентом України у 2014 році, Свинарчук змінив прізвище на Гладковський (по матері) і очолив Міжвідомчу комісію з політики військово-технічного співробітництва та експортного контролю, а згодом вже у статусі першого заступника Секретаря РНБОУ контролював увесь оборонно-промисловий комплекс.

У липні 2020 року депутати Верховної ради від партії “Слуга Народу” відвідали завод ПАТ “Черкаський автобус”, де презентували законопроект “про локалізацію”, який нібито має покращити позиції вітчизняних виробників під час публічних закупівель. Ідея законопроекту полягає у тому, що вітчизняному виробнику буде віддаватися перевага під час здійснення публічних закупівель, навіть якщо його пропозиція дорожча. Водночас варто зауважити, що попри те, що законопроект не прийнято, ПАТ “Черкаський автобус” є одним із лідерів з реалізації шкільних автобусів в Україні. За останній рік він отримав 41% угод на цьому сегменті ринку. Ще один фаворит “Еталон” також виробляється в Україні.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *