У Черкасах вартість проїзду в маршрутках хочуть підвищити до 7 грн

Завтра, 22 грудня, виконавчий комітет Черкаської міської ради розгляне питання підняття вартості проїзду в приватному пасажирському транспорті до 7 грн. Із таким проханням до міськради звернулися перевізники.

Про це йдеться у відповідному проєкті рішення.

Звернення щодо підвищення вартості проїзду надійшло до міської ради від ПП “Еліт-транс”, ПП “Медіт-сервіс”, ДП”Чарз-авто”, ТОВ “Авто-ТЮЛ”, ФОП Копієвський Є. П. та ПАТ АТП 17127.

Обґрунтовують необхідність підвищення вартості проїзду перевізники тим, що протягом 2020 року відбулось суттєве підвищення цін на запасні частини, мастила, шини, а також у 2021 році до 6 тисяч грн має зрости мінімальна заробітна плата, тоді як в чинному тарифі вона закладена у розмірі 4 173 грн. За їхніми підрахунками, вартість проїзду на 2021 рік має скласти від 8,16 до 10,60 грн.

Водночас, за підрахунками департаменту економіки та розвитку ЧМР, плановий тариф на перевезення з урахуванням 10% рентабельності та обмеженням кількості пасажирів складає від 7,24 до 8,16 грн.

У зв’язку з цим було запропоновано затвердити тариф у розмірі 7,00 грн із запровадженням електронного квитка та обладнанням транспортних засобів приладами обліку перевезених пасажирів.

Вирішити, підвищувати тариф чи ні, мають на засідання виконавчого комітету, яке відбудеться завтра о 9:30. Якщо виконком підтримає цей проєкт рішення, буде запущено регуляторну процедуру, лише після завершення якої збільшать вартість проїзду.

Нагадаємо, у жовтні на сайті Черкаської міської ради з’явилася петиція проти підняття оплати за проїзд до 8 гривень. У міськраді тоді говорили, що перевізники із такою пропозицією не зверталися.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
коментарі
7 Коментарів
  1. Все “дуже хорошо” якби не якість обслуговування? Знову в маршрутці Чарз Авто “викинули” пенсіонера. №36 загорівся або “задимівся”. З інформації працівників виконкому міста – частина перевізників працює без або з “тимчасовими” договорами! Тарифи піднімаються для приватного перевізника – виконавчий комітет ЗАБРЕХАВСЯ ПО САМІ ВУХА!!!

  2. Так погодите почему 7 если стоячие и сидячие 4.31! Ведь у нас шпротами возят

  3. 5 это дорого а 7 грн это нереальнвя цена! Товарищи бастуйте маршрутки ходите пешуом или траликами если вы будете молча платить по 7 грн через год будет 10!

  4. З якого такого дива? Коли робили вартість 5 грн., бензин коштував більше 30 грн. Тепер бензин у межах 25-26 грн., а їм подавай 7 грн.??? У Києві 8 грн., але ж там відстані у сотні раз більші! Та ще й у такий скрутний для нас час вимагати здирати із народу 7 грн. за півгодинну (максимум) поїздку – здирництво та неподобство. Вони й так не в накладі – їздять кожні 3-5 хвилин із “лівими” (маленькими) талончиками, а це означає, що виручка йде тільки перевізнику, А машин набагато більше, ніж декларують. Не вигідно – на вихід! Нема чого народ ставити у “позу сонця”…

  5. За що їм платити 7 грн? Половина маршруток – старі. Особливо: №30, 27, 9, 8, 12. Чекати доводиться дуже довго. Зупинки не оголошуються, в салонах брудно, влітку сквозняки. Кондуктори дуже злі!!! Бензин 25 грн, а проїзд хочуть – 7 грн. Якщо піднімають мінімальну зарплату, то це не означає, що потрібно піднімати плату за проїзд. Пенсія піднімається не усім, а якщо піднімається, то на 9-50 грн. Народ нагнули далі- нема куди.

  6. За що їм платити 7 грн? Половина маршруток – старі. Особливо: №30, 27, 9, 8, 12. Чекати доводиться дуже довго. Зупинки не оголошуються, в салонах брудно, влітку сквозняки. Кондуктори дуже злі!!! Бензин 25 грн, а проїзд хочуть – 7 грн. Якщо піднімають мінімальну зарплату, то це не означає, що потрібно піднімати плату за проїзд. Пенсія піднімається не усім, а якщо піднімається, то на 9-50 грн. Народ нагнули далі- нема куди. Пенсія 2100 грн, Як людям жити?

    1. Они на газу это еще дешевл

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *