Чому велопарковка вигідна для вашого бізнесу

У Черкас є всі умови, щоб стати велосипедним містом:

– наше місто компактне, приблизно за годину можна проїхати на велосипеді між найвіддаленішими районами;

– паралельно-перпендикулярні вулиці дозволяють швидко їхати і легко орієнтуватися;

– незначний перепад висот рельєфу робить велопрогулянки приємними і доступними для людей з різною фізичною підготовкою;

– більшість вулиць достатньо широкі для паралельного руху авто і велотранспорту;

– малонавантажена автотранспортом вулиця Гоголя, яка проходить майже через усе місто;

– багато містян уже обрали для себе велосипед, як основний вид транспорту;

– Черкаси мають програму розвитку велосипедної інфраструктури міста на 2016-2020 роки, яка, на жаль, не буде виконана у повному обсязі, але матиме оновлення та продовження.

Виїжджаючи з дому на велосипеді, кожен хоче мати доступ до кав’ярень, магазинів, поштових відділень, медичних, навчальних та адміністративних закладів. Але просто замкнути велосипед як автомобіль, і залишити його без нагляду у будь-якому місці неможливо. Обов’язково потрібна велопарковка або щось, до чого можна закріпити велосипед: дерево, паркан, лавка, труба чи перила. Якщо біля закладу нічого підходящого для паркування немає, велолюбителі змушені відмовитись від його товарів чи послуг.

Наявність надійної та безпечної велосипедної парковки це повідомлення клієнтам, що вони можуть завітати до вас під час велопрогулянки, і купити більше, адже сумки можна не нести, а закріпити на велосипеді.

5 причин встановити велопарковку для відвідувачів 

1. РЕКЛАМА

Вулична велопарковка — це додаткова зовнішня реклама вашого закладу. Можна виготовити і розмістити на парковці будь-який логотип. Ваш заклад буде помітний здалеку і привертатиме увагу не лише велосипедистів, а і людей, що проходять поруч. 

Поява велопарковки ціла маркетингова подія, яку варто висвітлювати в соціальних мережах та пресі. Вдячні велосипедисти розмістять фото вашої парковки на форумах і в соціальних мережах, розкажуть своїм друзям та знайомим. Ви навіть можете запросити їх долучитися до відкриття нової парковки. Також можна влаштувати цікаві акції для перших відвідувачів на велосипеді.

2. КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА

Оригінальна велосипедна парковка вирізнятиме вас серед конкурентів. Дістатися до вас на велосипеді завжди краще, ніж їхати громадським транспортом. В радіусі 2 км від вашого закладу проживають сотні велосипедистів. Коли вони побачать біля вашого входу велосипедну стоянку, то виберуть саме вас. Навіть якщо до вас їхати далі, ніж до конкурента. Будьте впевнені: ваші клієнти, у яких є велосипед, буватимуть у вас частіше. А випадкові клієнти на велосипедах стануть постійними.

3. ЕКОЛОГІЧНІСТЬ

Велосипед абсолютно екологічний вид транспорту. Встановлюючи велосипедну парковку, ви підтримуєте перехід від автомобільної залежності в місті та робите свій внесок для збереження навколишнього середовища. 

4. ЕКОНОМІЯ ПРОСТОРУ

Якщо біля вашого закладу вже є автомобільна парковка, ви можете переобладнати частину місць під велопарковку. Правильно спроектована і розміщена велопарковка дозволить зручно розмістити до 10 велосипедів на одному паркувальному місці для автомобіля. Якщо встановити паркувальні стійки, які знімаються, то з настанням холодів їх можна буде демонтувати і звільнити місце для автомобілів.

5. ІМІДЖ

Сам факт наявності у вас надійної та сучасної велопарковки буде привертати увагу до вашого закладу, складатиме вам імідж і репутацію бізнесу, який створює зручне та красиве місто.

Якщо біля входу до вашого закладу вже є зручна велопарковка, ви можете організувати додаткові сервіси для велосипедистів.

Погодьтеся набрати питної води, дайте можливість скористатися аптечкою, за необхідності надати ремонтний набір, підкачати колесо, скористатися замком, щоб пристібнути велосипед до парковки. Це все гарна світова практика: мати недорогі та безкоштовні додаткові сервіси для велосипедистів у своєму закладі. В багатьох містах з розвиненою велоінфраструктурою навіть влаштовують станції самостійного технічного обслуговування для велосипедів, такі вже є в Харкові та Чернівцях і нещодавно з’явилися в Києві. 

Окрім клієнтів велопарковка потрібна і співробітникам вашого підприємства.

5 причин встановити паркування тривалого зберігання з навісом та огорожею і для них

1. Менше запізнень

Пробки зранку та ввечері, переповнений громадський транспорт часті причини запізнень на роботу. Карати за запізнення співробітників болісно, вони не винні у недосконалості організації автомобільного руху у місті чи збоях у роботі маршрутного транспорту. Більш того, несправедливі стягнення демотивують. Для велосипеду затори не проблема. В пікові години велосипедист рухається швидше автомобіля чи громадського транспорту і найголовніше з постійною швидкістю, тобто прибувати на роботу вчасно для нього не везіння, а норма.

2. Підвищення тонусу

Поїздка на велосипеді менше стомлює, ніж проїзд у задушливій маршрутці чи у тягучках на власному автомобілі. Свіже повітря, помірне фізичне навантаження і відчуття швидкості викликають приплив сил і позбавляють вранішньої сонливості. Ваші співробітники будуть прибувати на роботу бадьорими і готовими до трудових подвигів.

3. Менше лікарняних

Велопрогулянки зміцнюють здоров’я. Їзда на велосипеді робить міцнішими серце і легені, мускулатуру, нервову систему, імунітет, позбавляє зайвої ваги. Велосипедисти довше живуть і довше зберігають працездатність. Заохочуючи співробітників їздити на велосипедах, ви зменшуєте ваші втрати через їхні хвороби.

4. На велосипеді – по роботі

Якщо підрозділи вашого підприємства розташовані не компактно в одному місці, то частина співробітників постійно переміщується між корпусами чи іншими об’єктами. Прямий інтерес адміністрації оперативність поїздок. Велосипед може бути хорошим рішенням.

5. Реклама на ринку праці

Ринок праці це теж ринок і репутація на ньому теж дорогого вартує. Турбуючись про своїх працівників, про ергономічність їхніх робочих місць, про зручність поїздок на роботу, ви приваблюєте нових співробітників. Створивши хороші умови для велосипедистів, ви можете виграти щорічний конкурс «Велороботодавець року» у вашому місті, а це реклама по телебаченню.

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *