У Черкасах не збираються знижувати вартість проїзду

Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради вважає зниження вартості проїзду з 7 грн необґрунтованим. 

Нагадаємо, раніше в міськраді зареєстрували проєкт рішення про скасування підвищення проїзду до 7 гривень.

У листі чиновників необґрунтованість проєкту рішення від депутатів міськради аргументують тим, що в 2020 році здорожчали складові структури тарифу. Зокрема, до вартості 7 грн за проїзд одного пасажира належить:

  • підвищена мінімальна заробітна плата – 6 тисяч грн;
  • мастила – 70-80 грн за літр;
  • шини – 3-3,6 тисячі грн;
  • паливо (дизпаливо та газ) – 19 та 11,80 грн.

У департаменті також вважають необ’єктивним твердження, що перевізники не дотримуються обмеження в кількості перевезених пасажирів у карантин. І пояснюють це так, що окремі перевізники порушують встановлені обмеження в “години пік”.

Ще один фактор, який називають у департаменті економіки та розвитку – обмеження, встановлені урядом, які збільшують собівартість перевезення пасажира і, відповідно, тариф.

Нині ж пропонують звертати увагу не на піднятий тариф, а на запровадження обліку пасажироперевезень.

Додамо, департамент зазначає, що за розрахунком перевізників вартість проїзду на 2021 рік складає від 8,16 грн. до 10,60 грн.

Нагадаємо, рішенням виконавчого комітету від 2 лютого в Черкасах збільшилась вартість проїзду до 7 грн.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
2 Коментарі
  1. Уроды в департаменте сколько им занесли?

  2. …”У департаменті також вважають необ’єктивним твердження, що перевізники не дотримуються обмеження в кількості перевезених пасажирів у карантин. І пояснюють це так, що окремі перевізники порушують встановлені обмеження в “години пік” – сама особисто кожен день бачу, який переповнений ъздить №31! Не в години пік, а цілий день! По цій причины не можу (і не хочу за 7 грн.) дістатися до абонвіддылу ТЕЦ. Не тільки сидячих возять і №25, та №28. А про запчастини можу сказати так: вони що, кожен місяць їх міняють? Дуже сумнівно, бо на метабрухт, який нас возить, смішно ставити нові запчастини. Та й коли робили тариф 5 грн., обіцяли, що будуть возити нас у комфортних умовах. ДЕ ВОНИ? Так що пересіла на тролейбус і нехай будуть собі перевізники здорові.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *