Перший магазин цієї мережі відкрили в суботу 10 липня на вулиці Менделєєва, навпроти Черкаської обласної лікарні. Раніше ми писали, що цей новачок на черкаському ринку вже викупив мережу магазинів “Абсолют”.
“Файно Маркет” у Черкасах хоче стати “магазином по-сусідству” та вже шукає ідеї соціальних проєктів, які буде підтримувати.
Що відомо про мережу?
“Файно Маркети” наші сусіди, родом із Кропивницького. Свою роботу розпочали майже 12 років тому. Перший маркет у Черкасах для мережі став 99-им.
Власне, сусідство — головна місія “Файно Маркетів”. Вони позиціюють себе – як магазини біля твого будинку.
— Ми прагнемо втілювати ідею добросусідства. Знаєте, як раніше, коли приходиш до сусіда по сіль. І відчуваєш тепло й турботу. І в магазинах теж так, – прокоментувала під час відкриття першого супермаркету директорка з маркетингу ТОВ «Вересень плюс» та мережі «Файно Маркет» Альона Язикова.
Водночас перший магазин мережі відкрили навпроти обласної лікарні. Таке сусідство обіцяють також врахувати в асортименті продукції.
— Так вийшло, що перший магазин відкриваємо саме біля лікарні. Обіцяємо, що це сусідство буде практичним як для пацієнтів, лікарів, так і для людей, які прийшли їх провідати. Тут можна буде купити всі товари першої необхідності в будь-якій категорії, також — перекусити й випити чашку хорошої кави, — говорить менеджер з питань регіонального розвитку мережі «Файно Маркет» Олексій Логачов-Михайлов.
Водночас це магазинне сусідство зразка європейських міст: де в маленькому магазині немалий асортимент, свіжа продукція та цінники на різні гаманці.
Під розгортання своєї мережі “Файно Маркет” викупив черкаський “Абсолют”. У планах — уже до кінця цього року відкрити 30 супермаркетів. Більшість — у Черкасах, також по області: Дубіївка, Білозір’я тощо. Це забезпечить майже 700 нових робочих місць.
Що по цінах і асортименту?
На полицях магазинів бакалія, мінеральні води й безалкогольні напої, м’ясо-молочна продукція, кондитерські вироби, свіжі овочі та фрукти, чай, кава, алкогольні напої, тютюнова продукція, побутова хімія. У першому черкаському “Файно Маркеті” також є відділ із власною випічкою. Її в мережі виготовляють майже пів сотні видів.
— Насправді, дуже акцентуємо увагу на власній випічки, адже вона розроблена на власній рецептурі. Намагаємося передбачити й врахувати всі вимоги сучасного покупця, — говорить Олексій Логачов-Михайлов.
Гордістю супермаркетів топ-менеджери також називають каву. Для відбору правильного й близького всім смаку кави проводили спеціальні дегустації між експертами й працівниками мережі.
Ціни в супермаркетах менеджери називають “середнячковими”. Але зазначають, що в кожній категорії є товари “першої ціни”, аби всі змогли знайти продукцію на свій гаманець.
Також покупці можуть скачати додаток-карту лояльності. За кожну покупку можна отримати кешбек на карту в 1% від витраченої суми. Бонусами можна розраховуватися за все, крім алкоголю і тютюну.
Соціальна складова
Соціальна відповідальність — момент гордості мережі. Найбільше вона втілила на своїй батьківщині. У Кропивницькому “Файно Маркет” вже відомий за кількома соціальними ініціативами. Наприклад, “Гаряча кава — добра справа”, коли від кожної проданої філіжанки кави чи одиниці власної випічки 20 копійок відраховували в благодійний фонд для допомоги онкохворим дітям. Таким чином 100 тисяч осіб взяли участь в акції.
Також будь-хто міг купити корм для тварин або крупи, лишити у спеціальному для цього місці. “Файно Маркет” цю кількість подвоював і передавав у притулки для тварин. Компанія вже домовилася з товариством захисту тварин “Друг” про повторення цієї акції в Черкасах.
Більшість соціальних ініціатив мережі спрямована на допомогу пенсіонерам. Так, у магазинах діють програми лояльності для цієї категорії населення. Вона передбачає знижки на покупки у -10% з 9:00 до 13:00 у всіх магазинах мережі. Решта часу — 1% кешбеку на бонусну картку.
— Пенсіонери — аудиторія, для якої дуже важливою є турбота й увага. Вони хочуть активно проводити час. І багато наших ініціатив були і є на це спрямовані: “Дихальна гімнастика”, “Файно Ретрит” і “Файно Хода”, яку ми провели з Федерацією до Дня скандинавської ходьби. Встановили там рекорд, — переповідає організаторка суспільних ініціатив, членкиня наглядової ради громадського об’єднання «Асамблея культурного обміну України», експертка з соціального маркетингу Олена Рожко.
Зараз “Файно Маркет” шукає ідеї соціальних ініціатив для втілення у Черкасах. У межах цього проводить переговори з місцевими ОСББ. Так, за потреби — компанія готова долучитися до облаштування дворів, які сусідять із їхніми магазинами.
*Іміджева інформація
Також читайте новини “18000” у Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.