Компанія Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, готується вийти на український ринок.
Про це пише видання «The Village» з посиланням на німецьке профільне ритейл‐видання Lebensmittel Zeitung.
Згідно з цією інформацією, виводити Lidl на український ринок буде 47‐річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили головним менеджером Lidl Україна. Документ про його призначення підписав генеральний директор мережі Lidl Герд Хшановські.
В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
Водночас на інформаційний запит виданню «Бабель», у компанії Lidl зазначили, що поки не готові говорити про потенційне розширення.
«Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку і потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття», — зазначили там.
Додамо, Lidl — німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.
Також новини «18000» є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.



