Обирають п’ятірку: в Черкасах триває відбір кандидатів до робочої групи з розробки бренду

П’ять осіб працюватимуть над розроблення бренду Черкас. 

Про це повідомили в пресслужбі департаменту освіти та гуманітарної політики.

Майже сотня черкасців надіслала свої заявки на участь у робочій групі з розробки бренду Черкас. Анкети надійшли від блогерів, дизайнерів, фотографів, артистів, художників, представників туристичного бізнесу, громадських діячів, студентів і навіть школярів.

Після відбору претендентів у робочу групу вона буде офіційно затверджена.

Майбутніх членів групи обиратимуть за такими критеріями:

  • чіткі та зрозумілі відповіді на запитання в анкетах;
  • бачення щодо розвитку міста у туристичному напрямку;
  • готовність брати на себе відповідальність та долучатися до проєктів.

Надалі робоча група, Агенція туристичних ініціатив, White studio design і департамент освіти працюватимуть на іміджевою стратегію Черкас, врахувавши побажання містян. Також робоча група працюватиме над створенням та обранням слогану Черкас і айдентики міста.

За робою можна буде стежити на сайті.

Нагадаємо, що у Черкасах триває процес брендування. Він стане основою для подальшої розробки брендингу та іміджевої стратегії міста.

Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *