Фіксити, хантити і скролити – теж чули ці слова від знайомих, але не знали їхнього значення? Ви не одні! ІТ-сфера проникає у буденне життя. А разом із нею і терміни, які щоденно використовують ІТ-спеціалісти.
Редакція 18000 разом із менторами освітнього проекту Masters Academy започатковує спецпроект «з ІТ – на ТИ». Відтепер що два тижні маєте змогу ознайомитись із новими ІТ-термінами, а також поповнити ними власний словничок. Готові? Поїхали!
Скролити – прокручувати зміст на екрані електронного пристрою
Хантити (англ. “to hunt” – полювати) – шукати потрібного спеціаліста для закриття вакантної позиції
Заапрувити (англ. approve – схвалити) – підтвердити, отримати схвалення якоїсь дії, узгодження документа/варіанту/дії у відповідального працівника
Стартап – реалізація ідеї для задоволення потреби або вирішення проблеми споживача, будує свій бізнес на основі інновацій або інноваційних технологій
Ейчар – (англ. абревіатури HR – Human Resources) – HR Manager – менеджер по роботі з людьми, який відповідає за адаптацію нових членів команди, їхнє навчання та мотивацію, відповідає за розвиток культури в компанії, за якісні внутрішні комунікації, налагодження синхронізованих процесів, за створення відповідного бренду компанії
Пофіксити (англ. to fix) – полагодити, поремонтувати, виправити
Заскейджулити (англ. to schedule) – запланувати, домовитися про зустріч
Бекенд (англ. back-end) – програмне забезпечення на стороні серверу
Фронтенд (англ. front-end) – програмне забезпечення, що працює на пристрої клієнта та може взаємодіяти з серверним програмним забезпеченням
Мітинг (англ. meeting), daily-мітінг (англ. daily meeting) – зустріч, збори, нарада