Черкащани, яким необхідна консультація в компетенції пенсійного фонду, можуть звертатись за телефонами гарячих ліній.
Про це повідомили в пресслужбі Черкаської ОДА.
Зокрема, у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області діють такі номери:
- для цивільних пенсіонерів – (0472) 36 08 01;
- для пенсіонерів силових структур – (0472) 54 43 55;
- телефон приймальні Головного управління – (0472) 33 64 66
Телефони гарячих ліній сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:
- Черкаси: (0472) 33–10-34; (0472) 71–14-49;(0472) 63–17-33;
- Умань: (04744) 3–39-70;
- Золотоноша: (04737) 2–25-76;
- Звенигородка: (04740) 2–54-34;
- Ватутіне (04740) 6–13-38;
- Сміла (0472) 56–78-16, (04733) 2–44-90;
- Канів (04736) 3–13-44;
- Корсунь‐Шевченківський (04735) 2–05-11;
- Городище (04734) 2–26-18;
- Шпола (04741) 2–04-31;
- смт Чорнобай (04739) 2–30-60;
- смт Драбів (04738) 3–09-69;
- Чигирин (04730) 2–68-58;
- Кам’янка (04732) 6–19-67;
- Жашків (04747) 6–21-05;
- смт Лисянка (04749) 6–19-44;
- Тальне (04731) 3–00-52;
- смт Катеринопіль (04742) 2–31-67;
- Христинівка (04745) 6–05-82;
- смт Маньківка (04748) 6–24-01;
- Монастирище (04746) 2–36-32.
Нагадаємо, в період воєнного стану національний контакт‐центр Міністерства охорони здоров’я надає безоплатні медичні консультації.
Оперативно повідомляємо про новини й повітряні тривоги. Наш вайбер‐канал ТУТ




Ці телефони гарячих ліній просто отмазка дурять і солдати людей