Черкащани, яким необхідна консультація в компетенції пенсійного фонду, можуть звертатись за телефонами гарячих ліній.
Про це повідомили в пресслужбі Черкаської ОДА.
Зокрема, у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області діють такі номери:
- для цивільних пенсіонерів – (0472) 36 08 01;
- для пенсіонерів силових структур – (0472) 54 43 55;
- телефон приймальні Головного управління – (0472) 33 64 66
Телефони гарячих ліній сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області:
- Черкаси: (0472) 33-10-34; (0472) 71-14-49;(0472) 63-17-33;
- Умань: (04744) 3-39-70;
- Золотоноша: (04737) 2-25-76;
- Звенигородка: (04740) 2-54-34;
- Ватутіне (04740) 6-13-38;
- Сміла (0472) 56-78-16, (04733) 2-44-90;
- Канів (04736) 3-13-44;
- Корсунь-Шевченківський (04735) 2-05-11;
- Городище (04734) 2-26-18;
- Шпола (04741) 2-04-31;
- смт Чорнобай (04739) 2-30-60;
- смт Драбів (04738) 3-09-69;
- Чигирин (04730) 2-68-58;
- Кам’янка (04732) 6-19-67;
- Жашків (04747) 6-21-05;
- смт Лисянка (04749) 6-19-44;
- Тальне (04731) 3-00-52;
- смт Катеринопіль (04742) 2-31-67;
- Христинівка (04745) 6-05-82;
- смт Маньківка (04748) 6-24-01;
- Монастирище (04746) 2-36-32.
Нагадаємо, в період воєнного стану національний контакт-центр Міністерства охорони здоров’я надає безоплатні медичні консультації.
Оперативно повідомляємо про новини й повітряні тривоги. Наш вайбер-канал ТУТ
Ці телефони гарячих ліній просто отмазка дурять і солдати людей