Із цього тижня у тролейбусах почнуть контролювати оплату проїзду. Проте поки функція у контролерів буде не «каральна», а роз’яснювальна.
Про це під час прямого ефіру у студії «18000» розповів комерційний директор компанії‐підрядника, що налаштовує в місті електронну оплату проїзду, Вадим Чередняк.
- На початку у контролерів буде не каральна функція. Ми будемо проводити роз’яснювальну роботу серед пасажирів. Вони питатимуть: оплатили чи ні, якщо не оплатили, будуть допомагати. Це буде більше навчально-роз’яснювальна місія. Штрафів поки не буде, – запевнив Чередняк. – Як пройдемо це період, буде служба контролю ловити осіб, які не оплатили проїзд і виписувати штрафний квиток.
Натомість заступник мера Павло Валенчук пояснив, чому контролери не працювали раніше:
- Якби ми запровадили з першого дня контроль, це був би «холодний душ» для всіх людей. Щось повністю нове, одразу контролюють, штрафують. Це було б, мабуть, дуже стресово і не дуже продуктивно. Зараз у людей є час навчитися поступово цим користуватися, – сказав Валенчук.
Вадим Чередняк також розповів про механізм контролю. За його словами, контролер матиме ручний валідатор, а перевірка відбуватиметься за аналогією оплати. Людина має підвести до валідатора паперовий квиток, куплений раніше, або ж картку чи пристрій (телефон чи годинник), з якого здійснювала оплату. Валідатор відобразить дату і час оплати.
За умови відсутності квитка пасажир буде вимушений придбати його у контролера. Вартість такого квитка – 100 гривень (10‐кратний розмір звичайного квитка). Якщо ж пасажир відмовляється оплачувати проїзд, на місце викликатимуть поліцію, а на пасажира буде накладено штраф у розмірі 20‐кратного розміру квитка.
Дивіться докладніше про те, як працюватимуть контролери в черкаських тролейбусах

Як повідомляв «18000», електронну оплату за проїзд планують запровадити і у Смілі.
Підписуйтеся на новини «18000» у вайбері. Нас уже більше 5000!



А как пенсионеру оплачивать ?
Если появятся контролёры пойдут вслед за кораблем. У нас должны быть кондукторы.
Оплатить невозможно контролёры частнаяструктура бардак
О, совок під’їхав