Із 20 до 28 серпня на Черкаській ТЕЦ запроваджено посилений режим дистанційної роботи. Прийом громадян в Центрі обслуговування тимчасово призупинено.
Про це повідомили в пресслужбі підприємства.
Свої звернення споживачі можуть направляти у паперовому вигляді на поштову адресу підприємства або електронним листом на e‐mail: [email protected].
Щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просять звертатись за телефонами:
- (0472) 31–96-90;
- (067) 57–47-496;
- (067) 57–74-839;
- (050) 46–42-160;
- (095) 27–64-160;
- (093) 17–03-473.
Передати показники квартирних приладів обліку гарячої води можна, скориставшись одним із способів:
- залишити голосове повідомлення на автовідповідач (0472) 31–96-90;
- надіслати повідомлення в Telegram: +38 (050)-490–81-02;
- відправити показники на електронну пошту: [email protected];
- скористатися онлайн‐сервісом «Особистий кабінет»;
або за телефонами:
- (0472)31–96-90;
- (093)170–34-73;
- (050)464–21-60;
- (095)276–41-60;
- (067)57–47-496
- (067)577–48-39.
Нагадаємо, Гуманітарний центр у Черкасах не працюватиме кілька днів.
Оперативні новини від команди «18000» – у нашому телеграм‐каналі «Шо там у Черкасах?»



