Черкаська ТЕЦ цього тижня призупинила прийом громадян

Із 20 до 28 серпня на Черкаській ТЕЦ запроваджено посилений режим дистанційної роботи. Прийом громадян в Центрі обслуговування тимчасово призупинено.

Про це повідомили в пресслужбі підприємства.

Свої звернення споживачі можуть направляти у паперовому вигляді на поштову адресу підприємства або електронним листом на e-mail: cherk_tec@meta.ua.

Щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просять звертатись за телефонами:

  • (0472) 31-96-90;
  • (067) 57-47-496;
  • (067) 57-74-839;
  • (050) 46-42-160;
  • (095) 27-64-160;
  • (093) 17-03-473.

Передати показники квартирних приладів обліку гарячої води можна, скориставшись одним із способів:

  • залишити голосове повідомлення на автовідповідач (0472) 31-96-90;
  • надіслати повідомлення в Telegram: +38 (050)-490-81-02;
  • відправити показники на електронну пошту: poktec@ukr.net;
  • скористатися онлайн-сервісом “Особистий кабінет”;

або за телефонами:

  • (0472)31-96-90;
  • (093)170-34-73;
  • (050)464-21-60;
  • (095)276-41-60;
  • (067)57-47-496
  • (067)577-48-39.

Нагадаємо, Гуманітарний центр у Черкасах не працюватиме кілька днів.

Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *