61 % опитаних українців, попри всі обставини, планує новорічні та різдвяні покупки, хоча й купуватиме менше товарів, аніж у 2021 році.
Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії “Делойт” в Україні.
Бюджет 49 % українців на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тис. грн. Зазвичай купують найнеобхідніше – продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття. Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на знижки, а також на власний попередній досвід.
Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни.
63% опитаних не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок рф.
Офлайн переважатиме над онлайном. Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу цьогоріч стануть великі супермаркети і торговельні центри й універмаги. На третьому місці – покупки в інтернеті.
В умовах високої невизначеності, яка спричинена війною, шопінг українців відкладається на другу половину грудня.
Додамо, дослідження проводили методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які тимчасово перебувають за кордоном.
Також читайте: Більшість українців бачить перемогу України з Кримом і Донбасом.
Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5900!