Більшість українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу цьогоріч

Подарунок на новий рік

Фото ілюстративне, Unsplash

61 % опитаних українців, попри всі обставини, планує новорічні та різдвяні покупки, хоча й купуватиме менше товарів, аніж у 2021 році.

Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії “Делойт” в Україні.

Бюджет 49 % українців на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тис. грн. Зазвичай купують найнеобхідніше – продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття. Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на знижки, а також на власний попередній досвід.

Понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на новорічний та різдвяний шопінг витратять на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни.

63% опитаних не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок рф.

Офлайн переважатиме над онлайном. Основним місцем для новорічного та різдвяного шопінгу цьогоріч стануть великі супермаркети і торговельні центри й універмаги. На третьому місці – покупки в інтернеті.

В умовах високої невизначеності, яка спричинена війною, шопінг українців відкладається на другу половину грудня.

Додамо, дослідження проводили методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою, яка відповідає соціально-демографічному портрету населення України. В опитуванні взяли участь понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій та АР Крим), а також українці, які тимчасово перебувають за кордоном.

Також читайте: Більшість українців бачить перемогу України з Кримом і Донбасом.

Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5900!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *