До 67-го пісенного конкурсу Євробачення Укрпошта створила новий поштовий випуск “Kalush Orchestra”.
Про це повідомили в фейсбуці держпідприємства.
“Все завдяки яскравим та автентичним Kalush Orchestra, які підкорили головну сцену піснею “Stefania” (минулого року – ред.). Слідуємо традиції та випускаємо поштову марку на честь наших переможців”, – зазначили в Укрпошті.
⠀
Номінал кожної марки — L (15,00 грн). Тираж поштової марки — 780 000 примірників.
Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
Випуск вже можна передзамовити на сайті Укрпошти. Введуть його в обіг відбудеться 10 квітня.
Нагадаємо, гурт “Kalush Orchestra” з піснею “Стефанія” посів перше місце на Євробаченні минулого року. Пісенний конкурс проходив в італійському Турині. За перемогу змагалися представники 25-ти країн.
Також читайте: Як черкащани долучились до створення візуальних ефектів для виступу Kalush Orchestra на Євробаченні-2022.
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм