Укрпошта анонсувала новий випуск “Kalush Orchestra”

Калуш нова марка

До 67-го пісенного конкурсу Євробачення Укрпошта створила новий поштовий випуск “Kalush Orchestra”. 

Про це повідомили в фейсбуці держпідприємства.

“Все завдяки яскравим та автентичним Kalush Orchestra, які підкорили головну сцену піснею “Stefania” (минулого року – ред.). Слідуємо традиції та випускаємо поштову марку на честь наших переможців”, – зазначили в Укрпошті.

Номінал кожної марки — L (15,00 грн). Тираж поштової марки — 780 000 примірників.

Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.

Випуск вже можна передзамовити на сайті Укрпошти. Введуть його в обіг відбудеться 10 квітня.

Нагадаємо, гурт “Kalush Orchestra” з піснею “Стефанія” посів перше місце на Євробаченні минулого року. Пісенний конкурс проходив  в італійському Турині. За перемогу змагалися представники 25-ти країн.

Також читайте: Як черкащани долучились до створення візуальних ефектів для виступу Kalush Orchestra на Євробаченні-2022.

Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *