ТОВ “Черкасиенергозбут” працює над поліпшенням якості обслуговування своїх клієнтів. Наприклад, нещодавно було створено новий сервіс “Електронний договір”, який дозволяє оформлювати угоди на постачання електроенергією дистанційно. Ця послуга доступна для побутових та юридичних споживачів.
Про це повідомляє “Вичерпно”.
Наразі товариство “Черкасиенергозбут” обслуговує на території Черкаської області понад 625 тисяч побутових споживачів та понад 15 тисяч юридичних. Варто наголосити, що до юридичних споживачів належать об’єкти промисловості, малий бізнес, підприємці та бюджетні організації.
– Ми маємо змогу запропонувати велику кількість комерційних пропозицій для юридичних споживачів, що складаються з різноманітних умов, графіків та вигідних термінів оплати послуг, — наголошує начальниця групи з продажу електричної енергії ТОВ «Черкасиенергозбут» Майя Бодяк.
Зараз “Черкасиенергозбут” — це єдиний на території Черкаської області постачальник, що дає можливість споживачам обирати між універсальними послугами й вільною ціною, а також має найвигіднішу вартість, адже останні пів року ціни помітно відрізняються від цін конкурентів — орієнтовно від 20 до 70 копійок за кВт.
Основне завдання товариства полягає в тому, щоб створити комфортні умови для того, щоб користувачі послуг відчували вмотивованість працівників та могли довіритися їм у розв’язанні важливих питань для своєї організації чи власної справи. Для кожного клієнта завжди приділяється особлива увага, задля якісної поінформованості користувачів послуг.
– Останні три роки на ринку посилилася конкуренція, а відтак споживачі мають вибір з яким товариством співпрацювати. Інколи наші клієнти йдуть, проте ми постійно помічаємо тенденцію їхнього повернення й відновлення договорів, — розповідає начальник Смілянського центру обслуговування споживачів Валентин Головченко.
Своїм досвідом переходу між постачальниками та поверненням до договору з ТОВ “Черкасиенергозбут” поділився власник мережі пекарень “Bakery” Роман Різник.
– Із “Черкасиенергозбутом” ми співпрацюємо вже багато років всією мережею. Я відчуваю від компанії лояльне ставлення, завжди поінформований та ніколи не переймаюся за ціни, тому довіряю свою справу саме цьому постачальнику, — ділиться своїм досвідом Роман Різник.
*РЕКЛАМА