Зміна схеми руху громадського транспорту стане наступним етапом транспортної реформи у Черкасах. Головною вулицею міста курсуватимуть переважно тролейбуси.
Про це у коментарі для “18000” повідомив начальник управління транспорту Віталій Москаленко.
За його словами, протягом року місто планує замовити обстеження пасажиропотоків із можливістю комп’ютерного моделювання.
– Це потрібно, щоб визначити, як мають їздити автобуси і в якій кількості. Поки коштів на це не виділено, але розраховуємо отримати їх до кінця року і замовити таку послугу. На виконання дослідження потрібно близько чотирьох місяців і через рік плануємо запровадити наступний етап транспортної реформи зі зміною схеми руху, – пояснив Віталій Москаленко.
Нова схема руху буде запропонована після проведення дослідження. Попередньо можливість здійснення обстеження пасажиропотоків обговорювали із Вінницьким інститутом, який реалізував експертизи для свого міста.
В управлінні транспорту планують створити таку схему руху, щоб у майбутньому 95% громадського транспорту, що курсуватиме бульваром Шевченка, складали тролейбуси. Зараз практично кожен автобусний маршрут пролягає через головну вулицю міста. Це обумовлено тим, що перевізники намагаються зацікавити якомога більше пасажирів, аби заробити більше коштів.
– Працюємо над тим, щоб сплачувати усім перевізникам за кілометр пробігу. Зараз за таким принципом розраховуємося із тролейбусним парком. У подальшому хочемо запровадити таку систему і для автобусного парку, щоб у них не було підстав для перегонів і тяги до бульвару Шевченка. Тоді кілометр пробігу буде коштувати однаково, незалежно від схеми руху. Якщо перевізники нічого не втрачатимуть, то не буде спротиву з’їхати на інший маршрут, – зазначив Віталій Москаленко.
Пасажир, як і раніше, оплачуватиме фіксовану вартість проїзду. Ці кошти надходитимуть на рахунок комунального підприємства, яке буде розраховуватися безпосередньо із перевізником за кілометр пробігу.
– Тобто перевізникам буде неважливо, скільки пасажирів вони перевозять. Це вже будуть проблеми міської ради та міського бюджету. Важливо, щоб перевізники дотримувалися розкладу руху і встановленої кількості рейсів. Це ми будемо відстежувати за допомогою GPS-системи, – розповів начальник управління транспорту.
Потреба у розвантаженні головних вулиць міста виникла через велику кількість транспорту на дорогах у пікові години і, як наслідок, загазованість окремих районів, пояснив Віталій Москаленко:
– Найбільшу загазованість спостерігаємо на бульварі Шевченка та перехрестях вулиць Смілянської та Чорновола, зокрема і через газ від громадського транспорту. До того ж у містян з’явилося багато приватного автотранспорту, через що автобусам стає тісно.
Анастасія Бут
Як повідомляв “18000”, у Черкасах автобуси на чотирьох маршрутах їздять нелегально.
Розслідування, моніторинг судових справ та оперативна інформація про найбільш резонансні новини Черкас. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”
Это год 10 назад ещё надо было зделать..