Черкаський театр оновив айдентику (ФОТО)

Черкаський театр Шевченка провів ребрендинг. Зокрема, в нього змінився логотип.

Нову айдентику глядачі зможуть побачити у соцмережах, у дизайні репертуару, квитків та афіш.

Перед цим театр провів відкритий конкурс ідей. У ньому переміг графічний дизайнер Сергій Снурник, який працює в цьому напрямі понад 20 років.

– Графічний дизайн – це поєднання творчості з проєктуванням. Кожна деталь має сенс. Характерна «скорописна» літера Т з трьома «ногами» та літера Ш, окрім того, що означають «Тарас Шевченко», так ще й схожі за своєю енергетикою на символ інь-ян, на театральні маски. А ще це амбіграма. Характерна літера Т також була зображена і на старому логотипі. Тож я зібрав ці деталі в єдине ціле, – розповів Снурник.

За словами головного художника Сергія Ридванецького, у театру давно була ідея максимально локалізувати назву театру для рекламної й поліграфічної продукції. Тобто замінити офіційне на коротке й влучне – Черкаський театр Шевченка.

– Тож висловили це побажання дизайнерам і вони взяли його за основу. У результаті логотип вийшов лаконічним, доступним та впізнаваним. На перший погляд знак «ТШ» доволі мінімалістичний, та він, що називається, «працює». Нагадує нашу архітектуру, а ще одна й та ж перевернута літера – це стилізація того, що театральне мистецтво перевертається з ніг на голову в хорошому сенсі, що воно не стале, а постійно змінюється, – каже Ридванецький.

Як повідомляв “18000”, цьогорічний День міста мине без гучних святкувань.

Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм 

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *