Торгова марка “Волошкове поле” зібрала на FPV-дрони 200 000 гривень за перший місяць проведення благодійної ініціативи.
З 1 березня 2024 року ТМ “Волошкове поле” розпочала збір коштів на закупівлю бойових дронів для Збройних Сил України. Тому на полицях магазинів України споживачі вже оцінюють молоко, кефіри та біфідойогурти в ПЕТ пляшці, на пакуванні яких зображені дрони. Саме ці продукти беруть участь в благодійній ініціативі, і саме з продажу кожної окремої одиниці цього асортименту 1 гривня буде перерахована на купівлю бойових дронів.
– Понад 200 000 маленьких подвигів, зробили ваші великі серця, – підсумовує генеральний директор ПрАТ “Юрія” Віталій Пустовіт, про тих, хто підтримав благодійну ініціативу в перший місяць акції. – Цього року наша мета – зібрати кошти на 100 FPV-дронів. Це велика ціль! Але я впевнений, що ми її досягнемо! Тому підтримайте нас, будь ласка, бо разом ми сила!
До благодійної акції зі збору коштів на закупівлю дронів також долучилися Первомайський молочноконсервний комбінат, Черкасихліб та Одеський Коровай.
Благодійна ініціатива від молочної компанії “Волошкове поле” триватиме до 31 травня 2024 року. Закупівлю та передачу дрону військовим проведе Благодійна фундація родини Табалових.
– Формат благодійних зборів використовують усі наші підприємства. Наша допомога фронту буде тривати стільки, скільки необхідно, щоб воїни ЗСУ постійно відчували підтримку, – наголосив голова Благодійної фундації родини Табалових Андрій Табалов.
Нагадаємо, “Волошкове поле” входить до топ-10 найбільших переробників молока в Україні. Продукція бренду “Волошкове поле” виробляються силами ПрАТ “Юрія”. Компанія експортує свою продукцію у 20 країн світу. Власниками молочної компанії “Волошкове Поле” є Олександр та Андрій Табалови.
*Реклама
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм.