7 червня Служба автомобільних доріг в Черкаській області уклала договір на експулатаційне утримання доріг держзначення на штучних споруд на них. Вартість угоди – 196,9 мільйонів гривень.
Інформація про це розміщена на порталі «Дозорро».
Йдеться про дороги М‐05 Київ‐Одеса км 143+009 – км 237+089 та М‐12 Стрий‐Тернопіль‐Кропивницький –Знам’янка км 518+697 – км 584+222.
Згідно з договором, дає гарантію на ліквідовані вибоїни терміном 1 рік, дорожню розмітку – 6 місяців. Всі кошти будуть спрямовані із державного бюджету.
Техзавдання передбачає фрезування глибиною 50 міліметрів, улаштування дорожнього одягу, засипання промоїн і просідань, планування і укріплення узбіч, очищення водовідвідних канав, прибирання сміття з урн, прибирання туалетів та підземних переходів. Підрядник замінить щити дорожніх знаків, фарбує знаки, білить бордюри на зупинках автобусів, наносить розмітку, обслуговує відеокамери та налаштує відеосервер. У перелік послуг також закладено утримання мостів на дорогах, озеленення та ваговий контроль. Взимку підрядник надаватиме послуги із очищення доріг та нанесення протиожеледних матеріалів.
Тендер був розіграний між двома учасниками: ТОВ ШРБУ‐48 з Умані та ТОВ «Автомагістраль‐Південь» з Одеси. Дешевшу пропозицію подали перші.
У переліку документів ТОВ ШРБУ‐48 вказує, що орендує абсолютну більшість необхідної техніки в земляків з ТОВ «Авангард». Воно також постачатиме і матеріали для роботи (ЩМА, бітум тощо). Для надання послуг ТОВ ШРБУ‐48 готове залучити 30 працівників включно з директором.
«18000″ раніше вже неодноразово писав про ТОВ ШРБУ‐48.
Директором товариства є Руслан Губа, співвласниками Ігор Воткалюк, Руслан Губа і Бахтіяр Сапаєв (йому також належить ТОВ «Авангард»). Воткалюка, Сапаєва та Губу поєднує скандально відоме ПАТ «Уманьавтодор», яке покинуло недобудованим міст у Запоріжжі і нині фігурує в низці кримінальних проваджень. Воткалюк працював там головним інженером, Губа був головою правління товариства, а Сапаєв – одним із власників.
З листопада 2017 року прокуратура розслідує злочинну схему за участі «Уманьавтодору» та «Авангарду». Досудове слідство встановило, що загальна сума коштів, яка була знята готівкою та привласнена фактичними керівниками «Уманьавтодору» протягом 2016–2017 років складає 117 мільйонів гривень. Всі ці кошти надходили на рахунки товариства від служб автомобільних доріг у Київській, Запорізькій, Волинській та Полтавській областях.
Окрім того, ГУНП в Черкаській області розслідує ремонтні роботи ШРБУ‐48 на місцевій дорозі Орадівка – Христинівка‐Жашків‐Корсунь‐Шевченківський‐Мошни‐Сарни та на державній дорозі Т-02–02 Могилів‐Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань через можливе завищення об’ємів виконаних робіт. Останнє засідання по цій справі відбулося ще в квітні 2018 року.


