Для програми розвитку черкаського транспорту з місцевого бюджету спрямували 1,5 млн гривень. За ці кошти планують розробити маршрутну сітку.
Про це в коментарі «18000» розповів директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради Сергій Отрешко.
Згідно з рішенням міської ради, на оптимізацію маршрутів міста було закладено 2 млн гривень. Однак, за словами Сергія Отрешка, по факту під час сесії 28 травня депутати спрямували 1,5 млн гривень.
- Програмою було передбачено 2 млн гривень. Я не виключаю, що, можливо, за результатами обстеження буде потреба в додаткових коштах для її завершення. Наразі на обстеження пасажиропотоку, розробку маршрутної сітки, анкетування потреб людей і ще багато чинників 1,5 млн гривень буде достатньо, – запевнив директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури.

Скрин із рішення
За словами чиновника, у Черкасах нині не існує маршрутної сітки.
- Тролейбусні маршрути залишилися ще з часів СРСР, але їхній інтервал, графік руху, кількість не обґрунтовані. Автобуси рухаються за маршрутами, запропонованими перевізниками, – розповідає директор департаменту Сергій Отрешко.
Першим кроком у створенні маршрутної сітки буде оголошення тендера на майданчику «Прозоро». Це планують зробити за півтора‐два тижні, коли будуть підписані рішення та готові бюджетні довідки. Надалі місяць‐півтора триватимуть попередні консультації. Потім ці дії стануть підставою, зокрема, для зміни автобусних маршрутів.
- Щоб втілити транспортну реформу, насамперед потрібно дослідити, що ми потребуємо в транспортному забезпеченні. Далі вже візьмемося за кількість транспортних засобів, інтервали руху, контроль за перевізниками, механізм оплати за кілометр, а не за кількість пасажирів, щоб уникнути гонок на дорозі та «хлібних» і «нехлібних», на думку перевізників, маршрутів, – зауважив Сергій Отрешко.
Нагадаємо, створення нових транспортних маршрутів обговорювали під час засідання депутатів у березні 2024. Однак тоді проєкт рішення не підтримали, до питання обіцяли повернутися згодом.
Також читайте: Черкасами їздить тролейбус із незвичною рекламою.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»




для того щоб створити маршрутну сітки потрібно у общественному транспорті самому їздить .як показує практика все задумане хороше закінчується на букву Г„„
Біда добереться і до таких блядей. Вам «сиротам» броню нахера дали, щоб ви писульками за 1.5 млн займались ? Звільніть нахуй цього «чудотворця‐затійника»
Знаємо,що там задумано,далеко не хороше,черговий дерибан і хто більше занесе із перевізників,а щоб навести порядок у міському транспорті, потрібно зробити його комунальним повністю.
… рішення депутати не підтримали…, а все тому, що як було сказано в популярній кінострічці, тільки на нашу дійсність—наші пі…ри при владі, на громадському транспорті не їздять!!!
По вул. Пастерівська робили асвальт а провулок Пастерівський прошли мимо, хоча гроші були виділені. Цей провулок не сквозний і рахується як вул. Пастерівська.Ґроші де?Вкрали?Так з великими ямами і залишили.Ні кому ні чого не треба.Нормального відношення до людей які мешкають у провулку нема.Сором місцевій владі.
Отрешко не знає про ринкові стосунки, чи намагається підняти ціни за проїзд, а взагалі схоже, що він лобіює інтереси якогось перевізника. Бізнес сам регулює оптимальності, спостерігаючи орган має запобігати порушенням договору чи контракту. До того є тендер на обмежений срок для перевізників, а деякі чиновники, в яких обмежени мізками можливості почувають себе в рази ліпше себе за людей з бізнесу.