Люди прийшли, підписники зросли. П’ять історій, після яких ви захочете рекламу на “18000”

реклама на 18000

Знайти нових клієнтів, розповісти про переваги власної компанії або впровадження нової послуги – досягати таких цілей рекламодавцям допомагає медіа “18000”. Кількома успішними прикладами рекламних кампаній поділимося далі. Спойлер: ви теж можете замовити у нас свою рекламу. Як це зробити – розповімо внизу матеріалу. 

Ціль: знайти клієнтів у новому місті. Кейс взуттєвого магазину

магазин "Elegant"

Магазин взуття “Elegant” розпочав свою роботу в Черкасах 24 вересня 2022 року за адресою бул. Шевченка, 272. Його відкрила сімейна пара з Краматорська, яка переїхала до Черкас через повномасштабну війну.

Власники магазину вже 12 років у взуттєвій справі й мають ще одну взуттєву крамницю у Краматорську. Вони пропонують широкий вибір чоловічого та жіночого взуття, яке шиють українські виробники.

“18000” розповідав про цей магазин ще на етапі його відкриття в Черкасах. Власниця магазину Станіслава Смага зазначає, що після публікації знайшли нових клієнтів: вони цікавилися не лише взуттям, а і їхньою особистою історією.

– Ми задоволені рекламою, бо людей прийшло багато. Крім цього, в статті ми залишали покликання на телеграм-канал магазину, де публікуємо наш товар. Кількість підписників після публікації на “18000” стрімко зросла. Більшість людей перейшли саме за покликанням у статті, яка була в медіа, – додала Станіслава Смага.

Ціль: знайти нових співробітників. Кейс “Юрії”

підприємство "Волошкове поле" у Черкасах

Публічне акціонерне товариство  “Юрія” є правонаступником Черкаського міського молокозаводу, який збудували ще в 1964 році. Нині акціонерне товариство продовжує справу й виробляє молочну продукцію під відомою торговою маркою “Волошкове поле”. Крім цього, ПрАТ “Юрія” має міжнародні сертифікати. Це доводить, що ТМ “Волошкове поле” дотримується чинних стандартів виробництва молочної продукції.

Компанія розташована за адресою вулиця Кобзарська, 108.

“18000” уже неодноразово писали про товариство “Юрія”, адже вони активно співпрацюють з медіа задля просування своєї продукції.

– Співпрацюємо з “18000”, бо це медіа дуже впливове і є номером один у Черкасах. Крім цього, ми бачимо охоплення сайту і ваша аудиторія нам цікава, – розповідає керівниця відділу маркетингу ПрАТ “Юрія” Оксана Махаринець.

Так, під час крайнього партнерства “18000” розповідали про умови роботи у компанії, адже нині “Юрія” активно шукає нових спеціалістів.

– Через годину після публікації статті мені почали телефонувати стосовно роботи. Запитували про спеціалістів, які потрібні, й говорили про те, що хочуть влаштуватися до нас. Реакція людей на публікацію була дуже швидка, – додала Оксана Махаринець.

За її словами, власники ПрАТ “Юрія” публікаціями в медіа “18000” задоволені.

Ціль: розповісти бізнесу про місцеві аукціони. Кейс співпраці із “Прозорро.Продажі”

Комунікаційна програма між “18000” та “Прозорро.Продажі” триває вже пів року. У цей час наше медіа опублікувало серію матеріалів про аукціони, що відбуваються на Черкащині. Протягом цього періоду на платформі спостерігали рекордну кількість учасників аукціонів з приватизації держмайна.

Таким чином “18000” допомагають популяризувати в Черкаській області приватизацію й оренду державного та комунального майна. Це допомагає збільшити надходження коштів як до місцевого бюджету громад регіону, так і до держбюджету.

Матеріали про оренду та приватизацію набирали на сайті “18000” рекордні перегляди й часто потрапляли в “топ”, адже медіа постійно висвітлює тему закупівель та аукціонів.

Ціль: зробити огляд дитячих таборів. Кейс табору в Карпатах

Нещодавно медіа “18000” запровадило новий формат співпраці з рекламодавцями – огляди товарів та послуг. Першим таким матеріалом був огляд таборів, у яких можуть побувати черкаські дітлахи.

Серед учасників огляду – табір “Лісовик”, що розташований у Карпатах. У цьому таборі можуть відпочивати не тільки діти, а й батьки. Група у табір виїжджає з Черкас. У програмі відпочинку – екскурсії та відвідування екопарків, катання на квадроциклах і походи в гори.

–  “Лісовик” запланував 60 місць на це літо, по 20 на кожен місяць. Після публікації про табір у вашому медіа вже забронювали 50 місць. При цьому кількість охочих поїхати до “Лісовика” на літній відпочинок зростає, – зазначає організаторка табору Тетяна Марціновська.

Ціль: розповісти про переваги нового медичного центру. Кейс “ONDA SONICA”

медичний центр "Onda Sonica"

Центр лікування “ONDA SONICA” пропонує послуги з ударно-хвильової та магнітної терапії. Центр відкрився 1 березня 2023 року, він розташований за адресою Байди Вишневецького, 56. За допомогою терапії у закладі лікують захворювання суглобів, м’язів, зрощення або незрощення кісток, грижі, артрози, целюліт, розтяжки після пологів тощо. “18000” писали велику статтю про заклад одразу після його відкриття.

– Ваше медіа охоплює і місто, і область. Я звернувся до вас, бо розумів, що ви популярна медійна організація, – зазначає ортопед-травматолог медичного центру “ONDA SONICA” Заур Гасимов.

За його словами, після публікації матеріалу на сайті “18000” лише протягом місяця у заклад звернулися близько 30-40 майбутніх пацієнтів.

– Це хороший показник. Лікування ми проводимо раз на тиждень, тому навіть п’ять осіб після реклами – уже добре. А після нашого партнерства було багато дзвінків, люди цікавилися інформацією та приходили на лікування, – додав Заур Гасимов.

Як замовити рекламу на “18000”

Щомісяця сайт “18000” читають близько 250 тис. читачів, річна аудиторія сягає двох мільйонів. І це тільки сайт. Крім нього, наше медіа активно веде сторінки в соціальних мережах “Facebook”, “Instagram”, “Telegram”, “Viber” та “YouTube”. Загальна аудиторія в соціальних мережах “18000” налічує понад 80 тисяч користувачів.

На сайті ми розміщуємо текстову та банерну рекламу. Ці тексти ми маркуємо відповідною позначкою внизу *Реклама або *На правах реклами.

Звернутися до нашого медіа щодо реклами можете за контактами:

  • електронна пошта редакції: cherkasy18000@gmail.com;
  • +380975718209 (Марина Заславська);
  • +380964938250, телеграм: @ladies_f (Тетяна Сивець).

Детальніше про доступні рекламні формати можна у нашому медіакіті:

Читайте також: Бази відпочинку Черкас і заміські будинки: де відпочити з родиною влітку?

Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”

коментарі
1 Коментар
  1. Ви ще забули Казаряна,його реклама регулярно у вас.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *