Співвласницям французько-італійської бістрономії “Pinacoteca” доводиться вирішувати низку непередбачуваних проблем, які з’явилися під час повномасштабного вторгнення.
Про це йдеться у відеоподкасті “Бульвар Шевченка” з однією зі співвласників закладу Анастасією Корнієнко.
– У нас є шеф-кухар, адміністратор, шеф-бармен. Багато речей вони закривають самі. Тобто вони не телефонують через неважливі речі, але ми живемо в такий час, що щодня стається щось непередбачуване, – розповіла Анастасія Корнієнко.
За її словами, чимало клопоту принесли відключення електроенергії.
– У нас і генератор перегрівався, і окрема історія про те, як на генераторі працює обладнання. Професійна техніка не розрахована на те, щоб по вісім чи чотири рази на день вимикатися і вмикатися. Горіли плати в кавомашинах, – пригадала рестораторка. – А холодильне, морозильне обладнання… Навіть не через те, що воно професійне, в ньому є поняття автоматичних програм, як вони працюють, відтайки і все решта. Ти просто дивишся на свою величезну морозилку, в якій має бути мінус двадцять градусів, а в якийсь момент там стало мінус два.
Водночас залишаються й інші проблеми, які стосуються ресторанної сфери.
– Буває легший день, буває складніший. Інколи можна планувати, а буває так, що робота починається о сьомій ранку, чого ти не очікував, або ще є об одинадцятій вечора, – додала Анастасія Корнієнко. – Як каже один мій друг, що ресторан – це корабель, який одночасно горить і тоне. І ти не знаєш, чи тобі його гасити, бо поки гасиш, він тоне, чи треба вигрібати воду, але за цей час він згорить. Це специфіка нашого бізнесу.
Більше дивіться у повному випуску “Бульвар Шевченка” від “18000”, ведучого якого є донатор медіа, співвласник черкаського закладу Іван Іскімжі.
Також читайте. Продовжуйте мріяти: черкащанка з військовим досвідом відкрила заклад у Черкасах.
Втомився читати лише сумні новини? Підписуйся на інстаграм “18000” – місце, де ділимося надихаючими історіями черкащан та рекомендаціями від нашої команди