У Черкасах будинок по вулиці Пастерівська, 11 протягом майже трьох місяців залишається без гарячого водопостачання. Під час усунення поривів виявилося, що на трубах прокладені кабелі.
Жителі будинку звернулися до редакції “18000”, щоб розповісти про проблему.
Що говорять мешканці будинку
Йдеться про “Югославський” будинок, який містить два під’їзди та 18 поверхів.
– У будинку майже три місяці немає гарячої води. Працівники теплокомуненерго вирили яму, щоб усунути порив. Під час робіт натрапили на силові кабелі, які проведені до магазину “Моллі”. Через них роботи не можливі, – розповіла жителька будинку Тетяна Тарасюк.
Голова ОСББ Микола Пінчук в коментарі “18000” зазначив, що звернувся до директора магазину “Моллі”, щоб вирішити проблему. Додав, що остаточної відповіді нині немає.
Що говорять в “Черкаситеплокомуненерго”
Директор “Черкаситеплокомуненерго” Павло Карась у коментарі “18000” пояснив, що виконати роботи з усунення пориву неможливо, поки не перенесуть кабелі.
– Виявилося, що коли будували магазин “Моллі”, то кабелі, які постачають електроенергію, всупереч усім нормам поклали поверх нашої мережі. Роботи зупинили, бо копати неможливо, – розповів Павло Карась.
Версія магазину “Моллі”
Водночас директорка мережі магазинів “Моллі” Анна Вдовиченко висловила свою версію.
– У нас є чинні, затверджені документи та дозволи на прокладання кабелів. Ми не проти перенести кабелі, тільки за. Магазин звернувся до теплокомуненерго з питанням, як це зробити. Втім відповіді так і не отримали, – зазначила Анна Вдовиченко. – Я розумію, що люди не можуть бути без гарячої води. Але розкопано вже два місяці, а мені зателефонували тільки тиждень тому. Не розумію, чому комунальники не повідомляли раніше й не просили документи.
Читайте також: Без теплоносія в Черкасах буде низка будинків, шкіл і садочків (АДРЕСИ).
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.