Через «Дію» можна буде повідомити про проблеми зі зв’язком

Дія

У «Дію» можна буде повідомляти про проблеми зі зв’язком

У застосунку «Дія» можна буде повідомити про проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом. 

Про це повідомили в Мінцифрі.

Як йдеться в дописі, якщо не вантажиться сторінка в браузері або неможливо додзвонитися до абонента, то про це можна буде повідомити в «Дії».

Інформація надходитиме до регулятора сфери – національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК). Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами розв’язуватиме проблему.

Нагадаємо, що «18000» розповів, чи встигають мобільні оператори з вимогами Держслужби спецзв’язку та захисту інформації, скільки годин насправді черкащани зможуть бути на зв’язку у разі відключення електропостачання та що впливає на якість мобільної мережі.

Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *