
У «Дію» можна буде повідомляти про проблеми зі зв’язком
У застосунку «Дія» можна буде повідомити про проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом.
Про це повідомили в Мінцифрі.
Як йдеться в дописі, якщо не вантажиться сторінка в браузері або неможливо додзвонитися до абонента, то про це можна буде повідомити в «Дії».
Інформація надходитиме до регулятора сфери – національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК). Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами розв’язуватиме проблему.
Нагадаємо, що «18000» розповів, чи встигають мобільні оператори з вимогами Держслужби спецзв’язку та захисту інформації, скільки годин насправді черкащани зможуть бути на зв’язку у разі відключення електропостачання та що впливає на якість мобільної мережі.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»


