Із березня всі побутові споживачі, які оновили електронну адресу або номер мобільного телефону, отримуватимуть електронні рахунки від Черкасиенергозбуту.
Про це повідомили на ютуб‐каналі ТОВ Черкасиенергозбут.
Як отримати електронний рахунок?
Якщо ви не отримали повідомлення у вайбер чи на електронну пошту від «Черкасиенергозбут» оновіть інформацію про себе одним із зручних способів:
- Звернувшись до центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут».
- Скориставшись швидкою формою.
- В особистому кабінеті побутового споживача на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут», проставивши відмітку про відмову від отримання рахунку в паперовій формі та надавши відомості про електронну пошту та номер телефону.
Якщо ж повідомлення прийшло не за адресою або містить неправильний номер особового рахунку, потрібно звернутися до центру обслуговування споживачів та уточнити інформацію про себе. Або скористатися швидкою формою на сайті, ввівши у відповідне поле свою електронну пошту та адресу, за якою надають послугу. Так, інформація оновиться автоматично.
Чому варто відмовитися від паперових рахунків?
- Безпека – захист конфіденційної інформації і розрахунків.
- Швидка доставка – менше ніж за 24 години.
- Доступність – переглянути рахунок можливо у будь‐який момент.
- Зручність – адже сплатити можна онлайн, без черг.
- Екологічність – менше паперових витрат.
* Реклама
Зв’яжися з нами. Інформацію про рекламний відділ «18000» знайдете ТУТ.


