Лише в п’яти вагонах черкаських поїздів є кондиціонування: відомі їхні номери

поїзд на пероні

У скількох вагонах є кондиціонування. Фото: пресслужба КВБЗ

У трьох із чотирьох поїздів, що курсують через Черкаси, є вагони з кондиціонуванням. Загальна кількість таких вагонів на всі поїзди – п’ять.

Про це «18000» повідомили у відповіді на інформаційний запит до Укрзалізниці.

В яких черкаських поїздах є вагони з кондиціонуванням:

  • №43/44 сполученням Івано‐Франківськ – Черкаси (вагони №6 та №8);
  • №148/147 Одеса – Житомир (вагон №7);
  • №794/793 Київ – Черкаси (вагони №3 та №4).

Через Черкаси у 2025 році також курсує поїзд №165/166 Харків – Черкаси. Проте в ньому немає вагонів із послугою кондиціонування. 

«Така ситуація обумовлена обмеженою кількістю вагонів у експлуатації, обладнаних системами кондиціонування повітря. Проте вагони без кондиціонування в складі поїздів мають систему примусової вентиляції повітря», повідомили в Укрзалізниці.

У компанії пояснили, що в складі одного поїзда можуть бути вагони одного типу, але різного року виготовлення. Відповідно, вагони мають різний рівень сервісу.

Як працює кондиціонування в поїзді?

Як поінформували в Укрзалізниці, відповідно до технічних особливостей вагонів система кондиціювання працює лише під час руху поїзда. При цьому охолодження повітря стає відчутним для пасажирів лише через певний час після відправлення поїзда та набрання ним потрібної швидкості руху.

Системи кондиціювання повітря перевіряють в депо, готуючи поїзд в рейс.

«Під час планових ремонтів, відповідно до встановленого регламенту, ремонтують вузли та обладнання вагона, зокрема і системи кондиціювання повітря», – пояснили в Укрзалізниці.

Ремонт обладнання, що вийшло з ладу, виконують у порядку черговості.

Як обрати вагон із кондиціонуванням?

У мобільному застосунку Укрзалізниці всі пасажирські вагони мають умовні позначки: «Вагон без кондиціонера» або «Вагон з кондиціонером».

Вагони з кондиціонером позначені «сніжинкою», без кондиціонера — перекресленою «сніжинкою».

вагон без кондиціонування

Вагон без кондиціонування. Скрин із застосунку

В Укрзалізниці додали, що встановлювати системи кондиціювання у вагонах черкаських поїздів, де заводом‐виробником їх не передбачено, у 2025 році не планують. Водночас з січня 2025 року Укрзалізниця ввела в експлуатацію 33 нові пасажирські вагони, які є більш комфортними, зокрема через те, що мають кондиціонери.

Читайте також. «Відвага нації»: у Черкаси прибув мистецький поїзд зі світлинами про війну.

Ви або ваші знайомі творите сьогодення Черкащини, волонтерите, впроваджуєте круті проєкти й розвиваєте наш регіон. Надішліть інформацію про це «18000».

По темі
    коментарі

    Залиште свій коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *