
У Черкасиенергозбут 300 тисяч споживачів скористалися електронним рахунком
Понад 300 тисяч споживачів скористалися сервісом «Електронний рахунок», який запустив Черкасиенергозбут у березні.
Про це повідомили у пресслужбі ТОВ «Черкасиенергозбут».
Як йдеться у повідомленні, завдяки впровадженню «Електронного рахунку» покращилася ситуація з оплатою за електроенергію.
«Споживачі високо оцінюють швидкість формування рахунків та зручний доступ до них через смартфон чи комп’ютер», – написали у Черкасиенергозбут.
Також у компанії запропонували оновити внутрішні регламенти, провести додаткові тренінги для підвищення якості обслуговування споживачів та посилення контролю. За шість місяців 2025 року за ініціативи працівників Черкасиенергозбут відбулися відрахування з їхніх заробітних плат на волонтерські збори на понад 200 тисяч грн.
*Реклама
Також читайте: Безплатний сервіс для електроного обміну документами діє у Черкасиенергозбуті.
Зв’яжися з нами. Інформацію про рекламний відділ «18000» знайдете ТУТ.


