
Черкасиенергозбут надсилатиме повідомлення боржникам
Черкасиенергозбут 25 та 26 липня надсилатиме повідомлення особам, які не оплатили рахунки за спожиту електроенергію.
Про це повідомили в ТОВ «Черкасиенергозбут».
Як йдеться, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договір не передбачає інший термін.
Чому прийшло повідомлення про борг, якщо все оплатили
- неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол‐центру;
- затримка надходження платежу;
- помилка під час оплати. Якщо це сталося, потрібно звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де ви здійснювали платіж.
Також у ТОВ «Черкасиенергозбут» радять користуватися сервісом «Електронний рахунок».
*Реклама
Зв’яжися з нами. Інформацію про рекламний відділ «18000» знайдете ТУТ.


