У черкаському транспорті перевірили, чи працює система фіксації оплати готівкою. Назвали порушників

валідатор

Черкаський водіїв перевірили, чи обліковують пасажирів, що платять готівкою

Черкаські водії не дотримуються правила обліку пасажирів, які сплачують за проїзд готівкою.

Про це повідомили на фейсбук‐сторінці компанії СТТ info (SmartTicket.City).

Як йдеться в повідомленні оператора, представники управління транспорту Черкаської міської ради та системи е‐квитка перевірили автобуси приватних перевізників, де впроваджений облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою.

Під час моніторингу виявили системні порушення на маршрутах №4, №5, №7, №21, №22, №26 та №30:

«… більшість водіїв не видає квитки пасажирам або видає квитки старого зразка – не з валідатора. Також на частині валідаторів відсутня термострічка, хоча її вчасна заміна – обов’язок водіїв», – зазначили в СТТ info.

Додають, що такі випадки унеможливлюють прозорий облік пасажиропотоку та, відповідно, зменшують надходження до бюджету.

«Якщо у перші два дні в середньому на одному автобусі було зафіксовано у системі більше 200 пасажирів, то у наступні дні цей показник суттєво знизився – в середньому не перевищує 60 осіб, які оплатили проїзд готівкою», – пояснили в СТТ info.

Водії на тих маршрутах, де вже впроваджений облік, зобов’язані фіксувати всі готівкові оплати через валідатор та видавати пасажирам квитки. Без належного квитка поїздка вважається неоплаченою.

«Закликаємо Черкаську міську раду створити тимчасову комісію для перевірки ситуації та забезпечити повну прозорість обліку пасажирів. Також звертаємося до відповідних контролюючих органів із проханням провести перевірку щодо дотримання перевізниками умов договорів та можливих фінансових порушень», – зауважили в компанії.

Телефон гарячої лінії: 0800300844.

Що було раніше?

З 1 жовтня у громадському транспорті Черкас запровадили облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою. При отриманні грошей водій зобов’язаний зафіксувати оплату за проїзд на валідаторі.

Як працює:

  • при отриманні від пасажирів готівки, водій зобов’язаний зафіксувати оплату за проїзд на валідаторі;
  • пристрій друкує квиток, який повинен отримати пасажир;
  • інформація через валідатор фіксується й обліковується в системі АСООП;
  • пасажир повинен мати при собі квиток протягом всієї поїздки.

Також пасажири й надалі можуть використовувати безготівкову оплату проїзду на валідаторі у салоні автобусів. Крім цього, можна розрахуватися на пристрої, яким водій обліковує готівку.

Для пасажирів, які оплачують проїзд безготівково, анонсували активності для економії проїзду. Крім цього, планують запустити новий додаток для містян.

Також «18000» писав, що черкаські кондуктори працюватимуть, попри електронний облік пасажирів з готівкою.

Електронний квиток у Черкасах

Як раніше писав «18000»,  три роки в черкаському транспорті діє електронний квиток. Упровадження валідованої системи розпочали з комунального транспорту – тролейбусів. Потім до встановлення валідаторів зобов’язали автобусних перевізників.

Часу обмаль! Донатьте зараз, щоб черкаські воїни отримали транспорт і зв’язок!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

По темі
коментарі
2 Коментарі
  1. Та не працює, бабло вкинуто, а прибутку немає.
    Сприймайте як є, не пішло.

  2. Должны быть кондуктора а из нет это лишение лицензии но Бондаренко импотент. Вот и нарушают частники

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини