
Приміські автобуси не мають зупинятися в межах міста: чому. Фото: «Автобусний транспорт»
Приміському маршруту №115 заборонили зупинятися на міських зупинках Черкас. Водночас це рішення нібито стосується всіх приміських автобусів.
Про це в коментарі «18000» розповів директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради Сергій Отрешко.
У чому проблема?
Член виконавчого комітету Слобідської громади Артем Культенко опублікував у фейсбуці допис. До нього були додані світлини рішення Черкаської міської ради щодо відмови Черкаській ОВА у погодженні місць зупинок приміського автобусного маршруту №115 «Геронимівка –Червона Слобода» в межах Черкас.
«Черкаська міська рада має на меті обмежити в пересуванні жителів Слободи! Як такі дії назвати під час війни?» – йдеться в дописі.

Допис Артема Культенка щодо руху автобуса 115. Скрин із фейсбуку
Що кажуть у Черкаській міській раді?
У коментарі «18000» у мерії пояснили, що рішення, світлини якого опублікували у фейсбуці, стосується 115 маршруту. Його ухвалили в серпні цього року на звернення ОВА, яка є організатором перевезень.
- В ОВА запропонували погодити зупинки в місті й на автостанції. Погодження зупинки на автостанціях – не в нашій компетенції, до речі, там приміські автобуси можуть зупинятися, а от на будь‐яких інших зупинках – ні, – прокоментував директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури Сергій Отрешко.

Рішення міської ради щодо руху 115 автобуса. Скрин із сайту мерії
Хоча рішення, про яке йдеться вище, ухвалили для 115 маршруту, заборона зупинятися у місті діє для всіх приміських маршрутів. За словами Сергія Отрешка, щодо цієї заборони в мерії керуються постановою Кабінету Міністрів від 18 лютого 1997 року.
- Попри це приміські автобуси зупинялися на зупинках міста. По‐перше, цим транспорт порушував постанову й інші нормативні документи, які є похідними від неї. По‐друге, контроль за цим був на Укртрансбезпеці. Міська влада не звертала на це уваги раніше, Укртрансбезпека теж не вважала за потрібне вживати заходів. Але колись треба повернутися до закону, що ми й намагаємося зробити, – зазначив Сергій Отрешко.
Нині у мерії очікують вжиття заходів від Укртрансбезпеки. Як зазначив директор профільного департаменту, останнє звернення до управління було в серпні.
- Я за посадовими обов’язками повинен забезпечити пасажирські перевезення жителів Черкас, при всій повазі, не жителів навколишніх сіл. Якщо вони хочуть, щоб маршрутний транспорт ходив у села, можуть ухвалити рішення, приєднатися до міської громади і мати з нами, зокрема, спільний пасажирський транспорт, – додав Сергій Отрешко.
Читайте також: «Напишемо листа», – у черкаській мерії обіцяють відреагувати на водіїв, які не видають квитки.
Розслідування, моніторинг судових справ та оперативна інформація про найбільш резонансні новини Черкас. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?»



«Я за посадовими обов’язками повинен забезпечити пасажирські перевезення жителів Черкас, при всій повазі, не жителів навколишніх сіл»
Ну так забезпеч, трутень. Таке відчуття, що в Черкасах громадьського транспорту не існує, а їздять лише якісь «бомбили» на автобусах.
Ні чітких графіків, ні якості, відсутня кількість потрібних одиниць транспорту, пізнім вечором взагалі нікуди не доїдеш.
Забезпечує він…
Та они никто что б запрещать остановки
Супер. Я вже більше 18 років працюю на благо жителів м. Черкаси. Але проживаю в Слободі і до роботи можу доїхати лише 115. То тепер звільнятися, бо не можна нічим до роботи добиратися? Низький уклін міській владі. А нічого, що мешканці Черкас теж працюють в селах?
Якщо хтось із тих хто придумав прочитає то дайте відповідь будь ласка; НАЗВІТЬ ХОЧ ОДИН АВТОБУСНИЙ МАРШРУТ ЯКИЙ ЇЗДИТЬ ПО ВУЛИЦІ БЛАГОВІСНА ТА НАДПІЛЬНА??? Зрозуміло що звідки їм знати якщо вони мають величезні власні автопарки.А маршрутки це їхній бізнес і мабуть знову – переділ бізнесу.
А «секрет» такого рішення дуже простий – йдуть суди щоб володіти земелькою і Червоно‐слобідська рада поки виграє. І Толя «включає ричаги»..
Цікаво, а скільки отримав Орешко, щоб запустити на чималу кількість маршрутів у Черкасах сумнівного перевізника з Білої Церкви? Більшість порушень маршрутками у Черкасах правил дорожнього руху та перевезення пасажирів здійснює Епітранс. Крім того, чому ВСІ маршрути на Лісовий віддали цьому перевізнику? Повинна бути конкуренція. Так що, тільки отриманням хабаря (і досить значного) можна пояснити такі дії Отрешка, а не хвилюванням за черкащан