16 серпня відбувся розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання 458 кілометрів доріг державного значення в Черкаській області, переважно в Уманському, Жашківському та Манківському районах.
Про це йдеться на порталі Dozorro.
Свої пропозиції подали три учасники – Черкаський облавтодор, уманське підприємство ТОВ «ШРБУ‐48» та одеське товариство «Автомагістраль‐південь».
Відповідно до протоколу розгляду пропозицій, тендерний комітет Замовника – Служби автомобільних доріг в Черкаській області – відхилив пропозиції Черкаського облавтодору через невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: нечітке зображення одного з документів, відсутність печатки та підпису на довідці про наявність права користування машиною для нанесення розмітки власника та наявність податкового боргу.
Допущеними учасниками стали ТОВ «ШРБУ‐48» та ТОВ «Автомагістраль‐підвень».
ТОВ «ШРБУ‐48» є одним із фаворитів черкаських дорожників і за останній час уже отримали від них 26 підрядів загальною вартістю понад 2 млрд гривень. Підприємство належить скандально відомому бізнесмену Бахтіяру Сапаєву, що будучи очільником ПАТ «Уманьавтодор» покинув недобудованим міст в Запоріжжі. Нині підриємства Сапаєва фігурують у низці кримінальних проваджень.
Очікувана вартість закупівлі сягає рекордні для області 1,9 млрд гривень. За ці кошти переможець протягом наступних трьох років (2020–2022) має забезпечити утримання доріг державного значення в області, а саме: поточний ремонт, нанесення дорожньої розмітки, благоустрій та озелення, зимове утримання. Крім того, умовами тендерної документації передбачено і забезпечення роботи габаритно‐вагового контролю протягом цих трьох років.
Крім того, паралельно тривають ще чотири аналогічні закупівлі на обcлуговування інших доріг області загальною вартістю 1,8 млрд гривень.
312 кілометрів на лівобережній Черкащині оцінили в 397 млн гривень. Зазначимо, що в документації відсутній ваговий контроль.
Також, згідно з порталом Dozorro, 330 кілометрів переважно в Смілянському, Кам’янському та Городищенському районі оцінили в 414 млн гривень. Також без вагового контролю.
395 кілометрів в Шполянському, Катеринопольському, Тальнівському та Звенигородському районі оцінили в 585 млн.
260 кілометрів в Черкаському, Канівському та Чигиринському районах оцінили в 495 млн грн. Тут за перемогу вже змагаються три товариства: Черкаський облавтодор, ТОВ «Рівнеекспресбуд» з Рівного та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» з Броварів. У закупівлі триває кваліфікація учасників.








