Для Черкаської області оберуть слоган. Можна запропонувати свої варіанти

Оголошено конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області.

Про це повідомляють на фейсбук‐сторінці «Черкащина туристична».

Конкурс стартує 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року.
Свої ідеї можуть запропонувати всі охочі.

Варіант слогану повинен:

  • бути коротким, не більше 4‐х слів;
  • характеризувати регіон;
  • передавати харизму Черкащини;
  • розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
  • легко запам’ятовуватися;
  • продовжити речення: «Черкащина це…»;
  • бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
  • мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).

Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
1 Коментар
  1. Черкаси це‐центр ‚серце і душа

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини