Сьогодні відбувся урочистий запуск нового комфортабельного потягу по маршруту Черкаси – ст. ім. Т.Шевченка, з можливістю пересадки на потяги Інтерсіті, у напрямках Києва, Запоріжжя, Херсону. Це стало продовженням програми інфраструктурної модернізації країни, розпочатої за ініціативи Президента України Володимира Зеленського.
У церемонії запуску потягу з урочистим перерізанням стрічки взяли участь Народний депутат України Олександр Скічко, голова Обласної державної адміністрації Сергій Сергійчук, кандидат на посаду міського голови міста Черкаси від партії «Слуга народу» Віталій Ільченко.
Усі присутні змогли задовольнити свою цікавість і зсередини оглянути вагон потягу і кабіну машиніста. Тут же у вагоні, сидячи у зручних кріслах Народний депутат України Олександр Скічко, голова Обласної державної адміністрації Сергій Сергійчук, кандидат на посаду міського голови міста Черкаси від партії «Слуга народу» Віталій Ільченко відповідали на запитання журналістів.
В своєму коментарі Віталій ІЛЬЧЕНКО зокрема сказав:
«Це перший крок до покращення транспортного сполучення Черкас зі столицею і тільки початок програми Президента «Зшиваємо країну!». Адже бюджетом на наступний рік вже передбачено 195 мільйонів гривень на електрифікацію і модернізацію залізничної колії від Черкас до ст. ім. Шевченка, що дозволить розпочати рух потягу «Інтерсіті» за маршрутом Черкаси-Київ. Таким чином дорога, що зараз займає 3 години 40 хвилин буде займати усього 2 години 45 хвилин.
Запуск нового потягу – це результат командної роботи партії «Слуга Народу» з метою покращення транспортної ситуації для черкасців, а також крок до того, щоб містяни ще більше пишатися тим, що живуть у Черкасах. І кожен із них з гордістю зміг сказати: «Мій вибір – Черкаси!».
Потяг, схожий на сучасний лайнер, рушив у свій перший рейс, залишаючи по собі відчуття нереальності, адже досі від перону Черкаського залізничного вокзалу рушали переважно старі дизель-потяги, вироблені 40 років тому.
Вироблено комфортабельний потяг на Крюківському вагонобудівному заводі. Він сформований з 3-х вагонів, розрахованих на 61, 58 та 51 посадочне місце, загальною кількістю – 170 місць для сидіння.
Він щоденно робитиме 4 зворотніх рейси між Черкасами і ст. ім. Т.Шевченко, а сформований розклад враховує зручність пересідати пасажирів на потяги «Інтерсіті», які рухаються в усіх напрямках нашої країни.
*Політична реклама
А дебилы от слуг хоть понимают, что старые дизеля в основном перевозят население из пригорода Черкасс и Смелы. Новый распиаренный дизель делает? только две остановки (как пассажирский поезд). Сколько он будет окупаться и где вероятность того, что после выборов его не снимут?