
Фото: Суспільне
На перон Черкаського залізничного вокзалу сьогодні о 12 годині дня прибув сімдесятирічний паровоз.
Про це повідомляє «Суспільне».
Із нагоди Дня залізничника раритетний паровоз прямував за маршрутом станція Шевченка – Черкаси й у зворотньому напрямку.
Цього року до паровозу не підчеплювали пасажирські вагони, враховуючи карантинні обмеження. Тому охочі черкащани зустрічали його на пероні.

Фото: Суспільне
За словами голови ГО «Асоціація збереження історії залізниць України» Володимира Берднікова, це – єдиний в Україні пасажирський паровоз, який зберігся у робочому стані.
- Паровоз цей 49‐го року. А взагалі машини цієї серії будувалася із 1925‐го по 51‐й рік. Побудовано близько 2,5 тисяч таких паровозів. В Україні на ходу лишився один. Ще три на постаментах є, – розповів Володимир Бердніков.

Фото: Суспільне
Аби запустити залізничну техніку, її потрібно топити 6 годин.
- Це не так, що кнопку натиснув і все завелося. Його постійно треба підтримувати, підкидувати пальне, підкачувати воду. Тиск – 15 кг на сантиметр квадратний, і температура пару – 190 градусів, а він ще й перегрівається, тому десь до 300 градусів пар іде в циліндри, – зауважив колега Володимира Вячеслав Семененко.


