Черкащанка Олександра Бондаренко додає в мережу Тік Ток відео з українськими мотивами. В її обліковому записі таких дописів близько сотні.
Детальніше про себе та свою улюблену справу в коментарі “18000” розповіла блогерка Олександра Бондаренко.
Сторінка дівчини в Тік Тоці з’явилася цього літа. Нині має більше 4 тисяч підписників та майже 119 тисяч уподобань. У вільний час від навчання та роботи Олександра знімає й завантажує відео в соцмережу. Проте кожна зйомка особлива, тому що вирізняється фольклорною тематикою.
За словами Олександри, вона й не думала, що її контент знайде свого глядача. Незважаючи на це, кількість переглядів збільшувалась, тоді блогерка почала публікувати не лише розважальний контент, а й освітній.
Черкащанка згадує, що зацікавилась українською культурою, відколи купила собі першу антикварну сорочку. На той момент їй було 15 років.
– Пам’ятаю, що десь на просторах інтернету побачила світлини Анни Сенік з прекрасними моделями й автентичними костюмами. Я навіть і мріяти не могла, що потім сама стану її моделлю, – розповідає дівчина.
До вже улюбленої сорочки придбала плахту, намисто, сережки. Як зауважує сама Олександра, український одяг і прикраси настільки красиві, що завжди хочеться мати більше цікавих екземплярів. До того ж дівчина читала літературу, вивчала костюми різних регіонів України через старовинні фото 19-20 століття. Згодом створила спільноту Вконтакті “Відьма”, у якій поширювала картини українських художників, етнічну музику, українські фільми. Нещодавно вирішила відродити цю спільноту в Інстаграмі.
Нині Олександра працює над тим, щоб її проукраїнський контент був різноманітнішим та якіснішим. Оскільки тренди в Тік Тоці дуже швидко змінюються, їх потрібно постійно відслідковувати, знімати багато відео, адже не всі “залітають” в рекомендації.
– Мені кажуть, що я перша, хто взагалі жартує на межі українського етно та сучасної культури. А я сподіваюсь, що молодь, яка побачить мої відео, зацікавиться, нарешті, рідною українською традицією й викине в смітник китайські вишиті блузочки та вінки з пластикових квітів, – каже Олександра.
У підготовці до зйомки дівчина підбирає собі образ, фарбується. Весь реквізит – її особиста збірка речей. Паралельно переглядає тренди й генерує нові, зберігає звуковий фон і придумує жарти.
– Роблю все дуже швидко, майже з першого дублю, монтую одразу в Тік Тоці. У мене немає штатива, телефон просто підпертий книгою, а замість світла звичайна настільна лампа, словом, поки це не дуже професійно, – зазначає Олександра.
Найлегше було знімати про Ольгу Кобилянську та Лесю Українку. Дівчина додає, що відео швидко поширилося спільнотами.
@ukr.witch #лжефразы #украина #follow #українськамова #укртікток #нехочуврекомендации #bts #ольгакобилянська #лесяукраїнка #лгбтдевушки🌈 #лгбтукраина #лгбт
Але ж не всі зйомки даються легко, над деякими доводилося працювати й збирати нову інформацію. Серед таких – огляд вишитого одягу українських брендів.
Український контент не у всіх викликає захват, тож негативні коментарі теж надсилають. Дівчина розповіла, що найчастіше хейт лишають росіяни старше 45 років із порожніми профілями або ж дівчата-підлітки з України. Проте позитиву значно більше.
– Я сказала, що в мене скоро день народження, і підписник надіслав мені подарунок наперед. От просто так, бо йому подобається те, що я роблю. Це було дуже незвично й дуже приємно, – говорить Олександра.
Ще одна деталь, яка зацікавлює на сторінці блогерки – слово “етносексуалка”, яке дівчина використовує стосовно себе. Олександра пояснила, що таким чином, вона відмежувала себе від найпопулярнішої теми в Тік Тоці – ЛГБТ і започаткувала власну. Тож етносексуал – це авторський неологізм – людина, яка дуже любить етнічну культуру та пропагує її в соціальному просторі.
Окрім соціальної мережі дівчина захоплюється гуманітарними науками та мистецтвом. Продає антикваріат і виготовляє власноруч свічки, які з часом планує продавати у власному магазинчику.
Наразі Тік Ток не приносить кошти, але й просити їх у підписників дівчина не збирається. У планах блогерки – створювати якісні та довші відео, і, звичайно, збирати тисячі підписників та підкорювати нові медіаплатформи.