Через погоду черкаські дорожники без торгів роздадуть 7,5 млн гривень, так і не розігравши 190 млн

Державне підприємство «Служба місцевих доріг у Черкаській області» 8 лютого оголосило 15 скорочених переговорних процедур із закупівлі послуг експлуатаційного утримання доріг області. 

Інформація про це міститься в системі «ProZorro».

Загальна вартість оголошених закупівель 7,5 млн гривень.

Підставою для проведення процедур стало рішення регіональної комісії з питань техногенно‐екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 1 лютого 2021, оформлене відповідним протоколом. Згідно з документом враховано довгострокові прогнози гідрометцентру на лютий‐березень поточного року щодо можливих опадів у вигляді дощу, снігу та ймовірність хуртовини. Тож терміново рекомендовано «Службі місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» провести заходи щодо закупівлі послуг із зимового експлуатаційного утримання місцевих автомобільних доріг області в кожному адміністративному районі.

Зауважимо, що відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» переговорна процедура – є винятковою процедурою закупівлі з вичерпним переліком підстав для їх оголошення. Рекомендації будь‐яких комісій так само, як і прогноз погоди, серед підстав відсутні.

Підряди отримають 8 підприємств. Найбільшу суму та кількість договір може мати підприємство «Дорстрой», а саме три договори на суму 1,3 млн гривень. Два договори отримає ТОВ «ШРБУ‐48» на суму 1,2 млн гривень.

Зазначимо, що паралельно ДП  «Служба місцевих доріг у Черкаській області» оголосило чотири закупівлі послуг з експлуатаційного утримання доріг області загальною вартістю 190 млн гривень. Нині визначено переможця лише в одній закупівлі, а саме з надання послуг у Золотоніському та Черкаському районах. Договір може бути підписаний із черкаським підприємством «Черкасиміськбуд», який належить родині відомого в місті будівельника та колишнього високопосадовця ОДА часів Тулуба Анатолія Бурського. Зауважимо, що в системі міститься інформація про розпочатий Державною аудиторською службою моніторинг закупівлі, через можливе безпідставне акцептування пропозиції переможця.

У решті закупівель триває розгляд скарг, поданих учасниками до Антимонопольного комітету.

Відповідно до умов тендерних документацій закупівель підрядники протягом року мають надавати послуги зимового та літнього утримання доріг, а також здійснення аварійного ямкового ремонту.

Із 6 січня директором підприємства, засновником якого є обласна рада і на балансі якого перебувають місцеві дороги у Черкаській області є Андрій Лапін – ексзалізник із Рівного, який претендує на посаду очільника Департаменту капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

коментарі
1 Коментар
  1. Яким боком » Андрій Лапін – ексзалізник із Рівного», до доріг Черкаської області? У нього що, у Рівному, дороги «європейського класу», що він взявся за наші дороги? Більше усього дратує, коли свої, наче безрукі, не мають де «притулитися, а люди із Кавказу будують будинки, крадії машин кладуть плитку на тротуари, люди із інших міст стають «бдителями» доріг із інших областей…ЩО НЕ ТАК ІЗ НАМИ, ЧЕРКАЩАНИ?

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *