Оголошується конкурс з відбору СЛОГАНУ для майбутнього бренду Черкаської області!
Адже слоган – це один із інструментів для ідентифікації та розпізнавання сутності регіону. А також один із важливих елементів брендингу територій.
Основні критерії до СЛОГАНУ:
– короткий, не більше 4-х слів (сполучники рахуються за слова)
українською мовою (бажано переклад англійською мовою)
– характеризує регіон
– передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони
– легко запам’ятовується
– продовжує речення: “Черкащина…”
– основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули
Збір ідей триватиме з 20.11.2019 до 06.12.2019 (включно).
За найкращий слоган, який ВІДПОВІДАТИМЕ КРИТЕРІЯМ, переможець конкурсу отримає туристичне спорядження (палатка, карімат, спальний мішок, рюкзак).
Для участі у конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому:
написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів);
вказати свій контактний номер телефону.
Свої пропозиції та ідеї надсилайте:
на електронну скриньку: tourismincherkasyregion@gmail.com вказавши в темі листа “Слоган Черкащини”, а також своє ім’я та прізвище.
АБО
на адресу: Департамент регіонального розвитку Черкаської облдержадміністрації, бульвар Шевченка, 185, індекс: 18000. В полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.
Приклади слоганів:
Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York
Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin
Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи.
1-й етап – до 16.12.2019 конкурсною комісією буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сторінці Черкащина Туристична у Фейсбуці та на сайтах Черкаської облдержадміністрації та Черкащина туристична.
2-й етап – до 28.12.2012 проведення публічних консультацій Інститутом Республіка щодо обрання кращого слогану для бренду Черкащини. Переможця, за результатами консультацій, буде оголошено 20 січня 2020 року.
Слоган, який переможе під час публічних консультації буде взятий конкурсною комісією за основу.