Заступник начальника відділу служби 1505 Сергій Маліщук озвучив своє бачення розвитку оперативної служби.
Насамперед він повідомив, що передавати службу на аутсорсинг, як це пропонував «комунальник» Павло Карась, є недоцільним.
За словами Маліщука, представники служби вивчили досвід інших обласних центрів. Жодна із служб не працює на умовах аутсорсингу. Вони називаються гарячими лініями і контактними центрами, але підпорядковуються лише міськраді. Він додав, що на аутсорсингу працює служба в районах Києва, але столиця має негативний досвід.
За підрахунками Маліщука, на роботу відділу в такому форматі в Черкасах необхідно 5-6 мільйонів гривень щороку.
Також Маліщук понарікав на роботу комунальних підприємств, закцентувавши увагу на «Черкаситеплокомуненерго», директор якого якраз і робив зауваження службі минулого тижня.
Маліщук запропонував диспетчеру ЧТКЕ вчасно подавати інформацію та вчасно повідомляти про заявки щодо скарг громадян. У відповідь на це Павло Карась повідомив, що очолюване ним підприємство розірве співпрацю із службою 1505 і натомість буде розвивати свою оперативну службу.
Також Маліщук повідомив, що службою втрачено архів всіх скарг з 2012 року. І додав, що йому незрозуміло, чому не було зроблено резервне копіювання.
Насамкінець він зазначив, що на сьогодні чисельність працівників оперативної служби становить 7 осіб. Маліщук повідомив, що на сьогодні службою вже підготовлено проект рішення міської ради про збільшення чисельності служби на 5 службовців, та закликав розглянути його.
Заступник міського голови Ігор Волошин, який головував на нараді, резюмував, що необхідно або розширити штат оперативної служби або реорганізувати її.