Місцеві підприємці можуть створювати локації з власними виробами на розпродажах “Garage Sale” у Черкасах. Для цього вони мають спрямувати до благодійного збору для військових фіксований мінімальний відсоток від прибутку.
Про це в ефірі програми “Що далі?” розповіла співорганізаторка доброчинної ініціативи Анастасія Михайлович.
– Ми виявили запит від деяких місцевих виробників ставати на наших розпродажах зі своєю локацією, щоб підзаробити і перерахувати частину на наш збір. Це теж “ок”, тому що я розумію, щоб ці бренди і крафтярі мали можливість донатити нам далі, їм також потрібно з чогось заробляти, – зазначила Анастасія Михайлович. – Запрошуємо свідомих підприємців ставати локацією на благодійних розпродажах “Garage Sale” і передавати до нашого збору відсоток від свого прибутку.
Вона додала, що такі бізнеси мають перерахувати на благодійний збір щонайменше 20 % зароблених коштів у день розпродажу.
– Усім знайдемо місце і формат. Хто не хоче створювати локацію і стояти на ній, надають нам свої вироби, товари чи сертифікати, а ми вже це реалізовуємо. Ми знайдемо, як презентувати будь-що, не відмовляємося ні від чого, щоб закрити потребу військових, – додала співорганізаторка ініціативи.
“Що далі?” з Анастасією Михайлович
Читайте також: Благодійна ініціатива “Garage Sale” у Черкасах допомогла акумулювати 1,2 млн грн для війська.
Дивіться всі випуски програми “Що далі?” на каналі “18000” в ютубі. Підписуйтеся, щоб не пропустити наступні відео!