Бізнеси можуть створювати локації на благодійному розпродажі в Черкасах: які умови

Анастасія Михайлович Garage sale

Місцеві підприємці можуть створювати локації з власними виробами на розпродажах “Garage Sale” у Черкасах. Для цього вони мають спрямувати до благодійного збору для військових фіксований мінімальний відсоток від прибутку.

Про це в ефірі програми “Що далі?” розповіла співорганізаторка доброчинної ініціативи Анастасія Михайлович.

– Ми виявили запит від деяких місцевих виробників ставати на наших розпродажах зі своєю локацією, щоб підзаробити і перерахувати частину на наш збір. Це теж “ок”, тому що я розумію, щоб ці бренди і крафтярі мали можливість донатити нам далі, їм також потрібно з чогось заробляти, – зазначила Анастасія Михайлович. – Запрошуємо свідомих підприємців ставати локацією на благодійних розпродажах “Garage Sale” і передавати до нашого збору відсоток від свого прибутку.

Вона додала, що такі бізнеси мають перерахувати на благодійний збір щонайменше 20 % зароблених коштів у день розпродажу.

– Усім знайдемо місце і формат. Хто не хоче створювати локацію і стояти на ній, надають нам свої вироби, товари чи сертифікати, а ми вже це реалізовуємо. Ми знайдемо, як презентувати будь-що, не відмовляємося ні від чого, щоб закрити потребу військових, – додала співорганізаторка ініціативи.

“Що далі?” з Анастасією Михайлович

Читайте також: Благодійна ініціатива “Garage Sale” у Черкасах допомогла акумулювати 1,2 млн грн для війська.

Дивіться всі випуски програми “Що далі?” на каналі “18000” в ютубі. Підписуйтеся, щоб не пропустити наступні відео!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *