
Про це в студії «18000″ розповів міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.
За його словами, нині департамент економіки перевіряє подані перевізниками підрахунки.
- Якщо бензин коштує 60 гривень, дизельне пальне – 70 гривень, скільки повинен коштувати проїзд? Давайте чесно скажемо. Обґрунтований із того, що мені кажуть, 13,50 грн. Це з підрахунків перевізників. Зараз департамент економіки перевіряє. Може, це буде 13,50, а може й 15, – розповів Бондаренко. – По тролейбусах обґрунтований тариф – 10 гривень.
Також нині у тролейбусах продовжують встановлювати валідатори для можливості безготівкового проїзду, що виключає роботу кондукторів.
- Хто б що не говорив, якщо поставити на вагу 110 кондукторів і три місяці безплатного проїзду, то переважить безоплатний проїзд, – зауважив міський голова. – Я вважаю, що встановлення безоплатного проїзду в електротрансі було правильним кроком. Коли налаштуємо систему з валідаторами, скасуємо безоплатний проїзд. Він знову стане платним.
Щодо кондукторів, то за словами міського голови, нині частина з них перевчилася на водіїв, дехто влаштувався у КП «ЧЕЛУАШ», а дехто знайшов роботу на інших КП.
- Усе нормально, спокійно, – зауважив Бондаренко.
Повну версію інтерв’ю з Анатолієм Бондаренком читайте згодом на сайті «18000»
Відеоверсія інтерв’ю:
Більше фото‐ та відеоконтенту – в інстаграмі «18000»



Против повышения проезда.
70 грн за дизель нету загнул, и даже при 70 грн проезд должен стоять 5 грн!
Далее троллейбус 10 грн а он что на солярке? Или еоектричество подорожало?
Я против повышения проезда. Нет работы, на одно место очень много людей. Если уж так необходимо снять бесплатный проезд в троллейбусе, то сделать его по 5 гривен. Война, работы толком нет, вы ж не рашисты должны понимать, что нет у людей денег. Что за поборы, дайте людям выжить в конце концов.