У застосунку “Дія” можна буде повідомити про проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом.
Про це повідомили в Мінцифрі.
Як йдеться в дописі, якщо не вантажиться сторінка в браузері або неможливо додзвонитися до абонента, то про це можна буде повідомити в “Дії”.
Інформація надходитиме до регулятора сфери – національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій (НКЕК). Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами розв’язуватиме проблему.
Нагадаємо, що “18000” розповів, чи встигають мобільні оператори з вимогами Держслужби спецзв’язку та захисту інформації, скільки годин насправді черкащани зможуть бути на зв’язку у разі відключення електропостачання та що впливає на якість мобільної мережі.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”