Працівники “Крюківського вагоно-будівного заводу” підготували листа на ім’я в.о. директора департаменту пасажирських перевезень АТ “Укрзалізниця” Олександра Болдова, у якому розповіли про неможливість експлуатації на Черкащині нового дизель-потягу.
Про це інформує видання “Кременчуцька газета”.
Як писав “18000”, в “Укрзалізниці” планували використовувати на маршруті Черкаси – станція ім. Тараса Шевченка новий дизель-потяг ДПКр-3, виготовлений минулого року. Втім, як зазначають у власному листі розробники потягу, Смілянське депо не відповідає габаритам потягу. Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзду водою, конструктивні особливості заправного пістолету не дозволяють заправляти його пальним, неможливо засипати пісок у пісочниці та відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби.
Усі ці недоліки були виявлені під час тестової обкатки потягу на Черкащині.
Через те, що Смілянське депо не пристосоване для якісного обслуговування сучасного дизель-потягу, для нього шукатимуть новий маршрут та місце обслуговування.
Обосрались несножечко
“Смілянське депо”це щось нове і невідоме.Це де?
Что за бред там 3 вагона как может габаритам не соответствует? Если это даже так то модернизируйте депо но это вранье депо огромное
Черкаси перманентно обсираються на очах країни. Фу!..