
Черкасиенергозбут перевірятиме актуальність даних про споживачів
Черкасиенергозбут надсилатиме повідомлення споживачам у вайбері, щоб перевірити актуальність їхніх даних. Це необхідно, щоб надалі громадяни змогли отримати рахунки за спожиту електроенергію.
Про це повідомили в ТОВ “Черкасиенергозбут”.
Як йдеться в дописі, з березня 2025 року побутові споживачі, інформація про контакти яких є в Черкасиенергозбут, отримуватимуть рахунки за спожиту електроенергію в електронному вигляді. Щоб перевірити актуальність контактних номерів, товариство надсилатиме повідомлення у вайбері.
“Такі повідомлення надсилаються лише тим споживачам, які не надали електронну пошту, проте вказали номер мобільного телефону. Якщо ви не отримали повідомлення, просимо актуалізувати (оновити, надати) дані вашого особового рахунку”, – зазначили в ТОВ “Черкасиенергозбут”.
Як оновити дані в Черкасиенергозбут
Оновити інформацію про свої контакти можна за декількома способами:
- звернутись до вашого центру обслуговування споживачів ТОВ “Черкасиенергозбут”;
- в особистому кабінеті побутового споживача на вебсайті, проставивши відмітку про відмову від отримання рахунку в паперовій формі та надавши відомості про електронну пошту та номер телефону;
- скористатись швидкою формую за покликанням.
Усі споживачі, які надали електронну пошту або номер телефону зі встановленим вайбером, більше не отримуватимуть паперові рахунки на свою адресу.
*Реклама
Звернися до “18000”, і про тебе напишуть!
Це дасть відчутну економію на папері та платі за постуги Укрпошти, відповідно повиннізменшитися витрати на атонентске обслуговування споживачів (населення).
Такой бред какие данные пусть идут лесом. У них есть адрес и квартира все туда шлют квитанции если хотят денег.
А поки що енергозбуту робить вкрай погану справу.— приписує кіловати до звітних даних? Для чого це все робиться і для. Чого тоді ми кожен місяць звітуємо?