Упродовж трьох днів кол-центр Черкаситеплокомуненерго прийматиме лише повідомлення, що стосуються аварійних ситуацій.
Про це інформують на фейсбук-сторінці Черкаської міської ради.
“Протягом 18, 19, 20 жовтня ми не прийматимемо від вас скарг на якість надання послуг. У цей період ви можете звернутися до нашої аварійно-диспетчерської служби за телефоном: +380 800 50 52 00 лише щодо аварійних ситуацій”, – йдеться в повідомленні.
Такі тимчасові зміни пов’язані з подачею теплоносія у мережу, що розпочинається відсьогодні, 18 жовтня.
Водночас деякі балансоутримувачі будинків досі не звернулися до підприємства, аби заповнити внутрішньобудинкові системи. Їхнє заповнення і подача опалення може зайняти від трьох до п’яти днів.
Нагадаємо, цього тижня в Черкаській, Звенигородській та Уманській міських громадах розпочнуть опалювальний сезон.
Хочеш читати більше позитивних новин на “18000”? Чи, можливо, більше розслідувань? Розкажи нам, чого тобі бракує в контенті нашого медіа – пройди анонімне опитування. Кілька хвилин твого часу = великі зміни для нас
Офигели вкрай за воздух платим получается! Заявы на них катать
Карась заныкался от недовольных горожан..Ведь на улице тепло днём..а то ПАДЛО вопит что уже меньше +8
Як же надоїло свавілля цих “недоглсподарників” то тепла нехвата’, то світла не буде, то сміття невивезем, – ЦЄ не слуги народу — ЦЕ ВОРОГИ НАШІ !!!!!! Знеьерпінняи ждемо ДІЙСНИХ представників, які з фронту прийдуть, та НАВЕДЕТЬ ПОРЯДОК…