Упродовж трьох днів кол‐центр Черкаситеплокомуненерго прийматиме лише повідомлення, що стосуються аварійних ситуацій.
Про це інформують на фейсбук‐сторінці Черкаської міської ради.
«Протягом 18, 19, 20 жовтня ми не прийматимемо від вас скарг на якість надання послуг. У цей період ви можете звернутися до нашої аварійно‐диспетчерської служби за телефоном: +380 800 50 52 00 лише щодо аварійних ситуацій», – йдеться в повідомленні.
Такі тимчасові зміни пов’язані з подачею теплоносія у мережу, що розпочинається відсьогодні, 18 жовтня.
Водночас деякі балансоутримувачі будинків досі не звернулися до підприємства, аби заповнити внутрішньобудинкові системи. Їхнє заповнення і подача опалення може зайняти від трьох до п’яти днів.
Нагадаємо, цього тижня в Черкаській, Звенигородській та Уманській міських громадах розпочнуть опалювальний сезон.
Хочеш читати більше позитивних новин на «18000»? Чи, можливо, більше розслідувань? Розкажи нам, чого тобі бракує в контенті нашого медіа – пройди анонімне опитування. Кілька хвилин твого часу = великі зміни для нас




Офигели вкрай за воздух платим получается! Заявы на них катать
Карась заныкался от недовольных горожан..Ведь на улице тепло днём..а то ПАДЛО вопит что уже меньше +8
Як же надоїло свавілля цих «недоглсподарників» то тепла нехвата’, то світла не буде, то сміття невивезем, – ЦЄ не слуги народу – ЦЕ ВОРОГИ НАШІ !!!!!! Знеьерпінняи ждемо ДІЙСНИХ представників, які з фронту прийдуть, та НАВЕДЕТЬ ПОРЯДОК…