Із 20 до 28 серпня на Черкаській ТЕЦ запроваджено посилений режим дистанційної роботи. Прийом громадян в Центрі обслуговування тимчасово призупинено.
Про це повідомили в пресслужбі підприємства.
Свої звернення споживачі можуть направляти у паперовому вигляді на поштову адресу підприємства або електронним листом на e-mail: cherk_tec@meta.ua.
Щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просять звертатись за телефонами:
- (0472) 31-96-90;
- (067) 57-47-496;
- (067) 57-74-839;
- (050) 46-42-160;
- (095) 27-64-160;
- (093) 17-03-473.
Передати показники квартирних приладів обліку гарячої води можна, скориставшись одним із способів:
- залишити голосове повідомлення на автовідповідач (0472) 31-96-90;
- надіслати повідомлення в Telegram: +38 (050)-490-81-02;
- відправити показники на електронну пошту: poktec@ukr.net;
- скористатися онлайн-сервісом “Особистий кабінет”;
або за телефонами:
- (0472)31-96-90;
- (093)170-34-73;
- (050)464-21-60;
- (095)276-41-60;
- (067)57-47-496
- (067)577-48-39.
Нагадаємо, Гуманітарний центр у Черкасах не працюватиме кілька днів.
Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”