Черкаський комунальник пропонує передати роботу служби 15-05 на аутсорсинг

Через неефективність жителі Черкас перестали скаржитись на комунальні проблеми в оперативну службу 15-05.

Про це на нараді в мерії повідомила заступник мера Людмила Бордунос.

Вона також попросила прес-службу іще раз опублікувати оголошення про наявність такої служби в мерії, про проблеми, з якими можуть звертатись люди, а також вказати номери різних операторів, за якими можна звернутись.

– Потрібно достукатися до людей, – емоційно сказала Бордунос.

Натомість директор КП “Черкаситеплокомуненерго” Павло Карась обурився, що про реформування служби в мерії говорять уже 3 роки. Проте за цей час жодних змін запроваджено так і не було.

– Я не можу знати, що в когось проблеми з гарячою водою. Саме для таких звернень і потрібна служба. Просто збирайте і передавайте нам інформацію. Ми вже самі нею сконтактуємо з заявником, – зазначив Карась. – Якщо туди (на номер служби 15-05, – ред.) неможливо додзвонитись, давайте на аутсорсинг передамо цю роботу, щоб її виконували якісно.

Окрім того, серед озвучених ідей прозвучало створенн автовідповідача, який би записував звернення людей увечері, коли дзвінків багато, а диспетчер лише один.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *