Через неефективність жителі Черкас перестали скаржитись на комунальні проблеми в оперативну службу 15-05.
Про це на нараді в мерії повідомила заступник мера Людмила Бордунос.
Вона також попросила прес-службу іще раз опублікувати оголошення про наявність такої служби в мерії, про проблеми, з якими можуть звертатись люди, а також вказати номери різних операторів, за якими можна звернутись.
– Потрібно достукатися до людей, – емоційно сказала Бордунос.
Натомість директор КП “Черкаситеплокомуненерго” Павло Карась обурився, що про реформування служби в мерії говорять уже 3 роки. Проте за цей час жодних змін запроваджено так і не було.
– Я не можу знати, що в когось проблеми з гарячою водою. Саме для таких звернень і потрібна служба. Просто збирайте і передавайте нам інформацію. Ми вже самі нею сконтактуємо з заявником, – зазначив Карась. – Якщо туди (на номер служби 15-05, – ред.) неможливо додзвонитись, давайте на аутсорсинг передамо цю роботу, щоб її виконували якісно.
Окрім того, серед озвучених ідей прозвучало створенн автовідповідача, який би записував звернення людей увечері, коли дзвінків багато, а диспетчер лише один.