Черкаський суд зобов’язав повернути залізничникам рейки, якими захищали Бучу та Ірпінь

Фото: 5 канал

Господарський суд Черкаської області зобов’язав Монастирищенську міську раду повернути “Укрзалізниці” рейки, з яких виготовляли протитанкові їжаки та передавали для оборони Бучі та Ірпеня. Відповідне рішення міститься у реєстрі судових рішень.

Як вбачається з рішення суду, “Укрзалізниця” в особі регіональної філії звернулася до черкаського суду, аби той зобов’язав орган місцевої влади повернути 15,5 тонн рейок, які ті отримали на початку повномасштабного вторгнення росіян в лютому 2022 року.

Відповідно до пояснення сторін, взимку минулого року до місцевих залізничників надійшов лист з проханням від мерії Монастирища надати брухт, а саме використані рейки для виготовлення оборонних конструкцій.

Після того, як залізничники надали відповідні рейки, з них місцеві волонтери виготовили конструкції, які далі передали до Ірпеня та Бучі. Внаслідок активних бойових дій, які були на території цих міст, повернути ці конструкції у користування громади неможливо. Про це чиновники повідомили залізничників.

Також вони зазначили, що місцева громада не має коштів для відшкодування вартості металобрухту, а саме понад 100 тисяч гривень. Втім така відповідь не задовольнила власників майна, і ті пішли до суду.

Вислухавши аргументи сторін, Господарський суд встав на сторону позивача і зобов’язав місцеву владу повернути 15,5 тонн металобрухту, вартістю у понад 100 тисяч гривень.

Як повідомляв “18000”, у Черкасах директор товариства за 4500 доларів відмазував ухилянтів від мобілізації.

Єдині, хто публікує імена колаборантів та корупціонерів. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
3 Коментарі
  1. Щось дуже дорого вони свій брухт оцінили. Після 24.02.2022 вже такої ціни не було. Ранувато у залізничників переляк пройшов, а совісті у їхніх керманичів ніколи і не було.

  2. Можливо ці конструкції дуже потрібні на інших ділянках, а для залізниці це ніщо, це практично народне майно.

  3. Хай ще війна закінчиться тоді будуть забирати.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *