Черкаський театр Шевченка провів ребрендинг. Зокрема, в нього змінився логотип.
Нову айдентику глядачі зможуть побачити у соцмережах, у дизайні репертуару, квитків та афіш.
Перед цим театр провів відкритий конкурс ідей. У ньому переміг графічний дизайнер Сергій Снурник, який працює в цьому напрямі понад 20 років.
– Графічний дизайн – це поєднання творчості з проєктуванням. Кожна деталь має сенс. Характерна «скорописна» літера Т з трьома «ногами» та літера Ш, окрім того, що означають «Тарас Шевченко», так ще й схожі за своєю енергетикою на символ інь-ян, на театральні маски. А ще це амбіграма. Характерна літера Т також була зображена і на старому логотипі. Тож я зібрав ці деталі в єдине ціле, – розповів Снурник.
За словами головного художника Сергія Ридванецького, у театру давно була ідея максимально локалізувати назву театру для рекламної й поліграфічної продукції. Тобто замінити офіційне на коротке й влучне – Черкаський театр Шевченка.
– Тож висловили це побажання дизайнерам і вони взяли його за основу. У результаті логотип вийшов лаконічним, доступним та впізнаваним. На перший погляд знак «ТШ» доволі мінімалістичний, та він, що називається, «працює». Нагадує нашу архітектуру, а ще одна й та ж перевернута літера – це стилізація того, що театральне мистецтво перевертається з ніг на голову в хорошому сенсі, що воно не стале, а постійно змінюється, – каже Ридванецький.
Як повідомляв “18000”, цьогорічний День міста мине без гучних святкувань.
Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди “18000” – підписуйся на наш інстаграм