Черкаських медиків звинувачують у байдужості, яка призвела до смерті. Вони спростовують інформацію

У соціальній мережі “Фейсбук” медичних працівників звинуватили в смерті 59-річного чоловіка. Медики ж висловили свою позицію.

Користувачка фейсбуку Інна Безюлева опублікувала допис на сторінці “Лікарі та пацієнти Черкаси разом”, де вказала, що швидка не приїхала на виклик і пацієнт згодом помер.

“У світле свято Пасхи помер колишній співробітник нашої фірми. Йому стало зле о 05:00 годині, вийшов на кухню і втратив свідомість. Швидка, задаючи стандартні запитання, спитала, чи був присутній кашель. Сказали, що так. Швидка не приїхала! Людина через деякий час померла. Інфаркт… Йому було всього 59 років. Люди! Як жити далі?”, – написала черкащанка.

На цю публікацію в коментарях відреагувала прессекретарка Обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Ірина Назарок.

За її словами, служба кілька разів перевіряла інформацію викликів і за 2 травня такого виклику не було.

“Всі виклики архівуються, тож обманути систему чи видалити виклик – неможливо. За прізвищем шукали та і загалом переслухали всі виклики за цю дату”, – пояснила Ірина Назарок.

Вона додала, що в приватному спілкуванні пані Інна не надала адресу та номер телефону, з якого здійснювався виклик.

“Ви не надали, не знайшли, не уточнили. Тому вважаємо, що цей пост можна розцінювати, як наклеп. Сподіваємось на ваші вибачення чи спростування вашої інформації або конкретизацію даних: де, коли і з ким це сталося”, – звернулася прессекретарка до авторки допису.

Назарок зазначає, що в разі подібних випадків “екстренка” здійснює службове розслідування, для з’ясування подробиць якого радять безпосередньо звертатись в установу.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
3 Коментарі
  1. “Дякуючи” реформі Уляни Супрун, я теж стикалася із такою проблемою. Німіли руки, підкошувалися ноги, високий тиск. Я подзвонила 103 і…почався “допит з пристрастю”. Я кажу, що мені погано, а диспетчер каже, щоб я подзвонила сімейному лікарю. Я подзвонила по номеру із декларації, а оператор каже, що номер не дійсний. Ну що ж, дукуючи Богу та те, що я мама 2-х лікарів (вони живуть окремо), я викарабкалася. Це було давно, але “осадочек остался”. Може, треба повернути стару систему виїзду швидких? Бо, думаю, такий випадок не перший і не останній. Зараз із-за Ковіда, тим паче, вони не поспішають на виклики. А що робити людям у такій ситуації?

    1. Я гіпертонік і швидку викликаю коли тиск вище 200 та не можу збити сама. Швидка допомога приїзджає за 10-15 хв, хоч і живу в пригороді. От останній виклик в нас був місяць назад до чоловіка в 3години ночі . В нього були болі в животі і я так сама подумала що апендицит,моєму лікуванню не піддається, то зателефорнувала на 103.Звичайно все запитували але потрібно і медиків зрозуміти, коли визивають на кожен чих або ще на якусь хворобу, а там ще й ковід. Коли приїхала швидка допомога то зразу перевірили сатурацію, цукор, зробили кардіограму, послухали легені, температуру перевірили і прощупали живіт та зробили висновок що мабуть гнійний апендицит. Завезли в 3 міську лікарню. Там зробили операцію і я вдячна медикам,допомогу нам завжди надають.І не правда що не поспішають коли отримують виклик.

      1. Ви смішна. У вас – один випадок, у мене другий, у когось – третій. До когось їдуть, до когось – ні. Я що, зайшла сюди, щоб брехати? У мене була своя “історія”, у вас – інша. Я за вас рада. За себе – ні.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *