Для оперативної служби Черкаської міської ради “1505” створять нове програмне забезпечення і запустять портал. Також служба прийматиме звернення за новими телефонами.
Про це повідомили в пресслужбі Черкаської міської ради.
Пояснюють, що оновлення дозволить містянам реєструвати свої звернення онлайн і самостійно контролювати їхнє виконання комунальними службами.
Нову програму вже презентували під час наради з працівниками структурних підрозділів мерії. Керівник компанії-розробника “Техноінфософт” Руслан Євчин пояснив присутнім працівникам черкаських комунальних служб, як працює портал та які має переваги.
За його словами, звернення, написане черкасцем, бачить і працівник оперативної служби, і виконавець. На підставі цих звернень формуються завдання, що потрібно виконати, і терміни їхнього виконання. Після проведення робіт чи у процесі виконання виконавець звітує про це через особистий кабінет на порталі. При цьому додає фото чи відеозвіт.
Як повідомив Руслан Євчин, незабаром також запрацює новий мобільний додаток програми “Кабінет мешканця” і телеграм-бот.
Зауважимо, у зв’язку з переходом на нове програмне забезпечення, що передбачає ІР-телефонію, з 17 серпня оперативна служба “1505” прийматиме дзвінки за новими номерами телефонів:
- 073 234 15 05;
- 068 237 15 05;
- 050 464 60 60 (тільки Viber).
Як писав “18000“, на модернізацію оперативної служби в Черкасах спрямують пів мільйона гривень.
Додамо, за минулий рік оперативна служба Черкаської міської ради прийняла понад 55,5 тисяч дзвінків. Це на 12 тисяч більше, ніж позаминулого року.
Оперативна інформація про Черкаси та область. Підписуйся на вайбер-канал “18000”